خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «سلیمانی» حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داشت

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داشت.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۱۹
|
۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰

شهید «سلیمانی» حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داشتبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مظاهر مجیدی در مراسم یادبود شهید «حاج قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت در صالح‌آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» حضوری مؤثر در برهم زدن نقشه‌های شوم دشمنان داشت.

وی با بیان رشادت‌های شهید «سلیمانی» در مبارزه با داعش و ترس عجیبی که از ایشان در دل دشمنان بود، به نحوه شکل‌گیری داعش توسط استکبار تا نابودی کامل به وسیله سپاه قدس به فرماندهی مستقیم ایشان پرداخت و گفت: شهادت ایشان شوک عظیمی برای ایرانیان و مسلمین منطقه بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: تشییع این سپهبد شهید کاملاً بی‌نظیر بود و پیکرش با شکوهی غیرقابل وصف به حرم مقدس بیشتر ائمه(ع) رفت و سیل باور نکردنی جمعیت مردم نیز خود معجزه‌ای دیگر بود.

وی سیلی ایران به آمریکا را یک قدرت‌نمایی و انتقام عادلانه دانست و افزود: در اولین اقدام علیه آمریکا دیدیم که فرزندان چه کردند.

سردار مجیدی با اشاره به طرح‌ سه فوریتی مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان که نتیجه حرکت بزرگِ وحدت بخش «حاج قاسم» و همرزمانش بود، خاطرنشان کرد: اگر در همه جا این تفکر را پیاده کنیم شاهد پویایی کشور خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در انتخابات پیش رو مراقب آراء خود باشیم و در مقابل حرف‌های دشمنان واکنش انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات