خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

جریمه 1.7 میلیاردی شرکت فولادی در ملایر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 1.7میلیاردی شرکت فولادی در ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۸۳
|
۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

جریمه 1.7میلیاردی شرکت فولادی در ملایرعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: يك شركت تولید کانکس و اسکلت فلزی به اتهام عدم ایفای تعهد درتعزیرات حکومتی ملایرمحكوم شد.

وی افزود: با شکایت شاکی خصوصی مشخص شد این شرکت در قبال دریافت اجرت متهد ساخت کانکس برای شاکی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: پس از خرید آهن آلات و تحویل به مجری، این شرکت مواد اولیه را در جای دیگری مصرف و تعهد خود را در این قرارداد انجام نداده است.

وی ادامه داد: هیات بدوی تعزیرات حکومتی ملایر پس از تحقیقات کافی و جری تشریفات قانونی این شرکت را به اتهام عدم ایفای تعهد درقبال خریدار به پرداخت یک میلیارد و 140 میلیون ریال  جریمه در حق دولت و 570 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محكوم کرد.

حسن‌پور تصریح کرد: مبلغ حق شاکی به وی مسترد و جریمه دولتی نیز وصول وبه خزانه دولت واریز شد.

وی افزود: همچنین مامورین پلیس آگاهی پس از بازرسی یک دستگاه کامیون در کبودراهنگ، تعداد زیادی فلاکس، کلمن، موس کامپیوترقاچاق به ارزش 527 میلیون و 318 هزار و 315 ریال از این کامیون کشف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: شعبه ویژه قاچاق کالاوارز تعزیرات حکومتی این شهرستان پس از جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط كالا  به پرداخت 593 میلیون و 52 هزار و 282 ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

وی ادامه داد: با وصول یک فقره پرونده قاچاق مشخص شد فردی در حال حمل مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه از قبیل قاشق و چنگال و... به ارزش 400 میلیون و135 هزار و 851 ریال به وسیله خودرو سواری بود.

حسن‌پور عنوان کرد: به دلیل بی‌توجهی به دستور ایست پلیس و فرارراننده، پس از تعقیب و گریز و شلیک تیر هوایی دستگیر و تحویل تعزیرات حکومتی همدان شد.

وی اظهار داشت: شعبه اول ویژه قاچاق کالا و ارز اداره کل  پس از تحقيقات لازم و جری تشریفات قانونی متهم را علاوه بر ضبط کالا، به پرداخت مبلغ 938 ميليون و 935 هزار و 851 ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات