سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره):من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد/پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید       
l_marquee
کد خبر: ۹۲۰۷۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸- ۰۶: ۱۱
برای سوزاندن چربی‌های اضافی خود بهتر است اصول و روش صحیح آن را به کار ببندید.

به گزارش خبرگزاری بسیج، بسیاری از افراد برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام از مصرف غذاهای حاوی قند در طول زمان رژیم غذایی خود پرهیز می کنند اما بهتر است بدانید که رعایت غذایی مناسب و تاثیر پذیری از الگوی غذایی موثر و مفید در این زمان بسیار ضروری است.

 
تمرینات هوازی

در هفته ۳-۴ بار انجام تمرینات هوازی و فعالیت‌های ورزشی مانند پیاده روی، دو چرخه سواری و دو می‌تواند در جهت سوزاندن چربی‌های اضافی نقش موثر و مفیدی داشته باشد.

 
مصرف پروتئین

مصرف روزانه ۱۰۰ گرم پروتئین می‌تواند باعث حفظ، ترمیم و ساخت بافت‌های ماهیچه ای شود و رعایت آن در طول دوره رژیم غذایی سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.

 
چربی‌های سالم

جالب است بدانید که حدود ۲۰ درصد از کالری مصرفی روزانه شما از چربی‌های سالم مانند مغزهای آجیل  است، چربی‌های سالم برای کارکرد مناسب هورمون‌ها، مغز و چربی سوزی ضروری هستند.

 
کربوهیدرات و قندها

از مصرف شکر سفید و آرد سفید به طور کامل به دور باشید و به جای آنها از جو، میوه‌ها و سبزیجات در طول رژیم غذایی خود استفاده کنید. جالب است بدانید که در دوران رژیم خود هر چه بیشتر میوه مصرف کنید زودتر کاهش وزن را با چشمان خود می بینید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
پر بیننده ها
tc_sar
tl_sar