برگزاری مراسم یادبود سپهبد سلیمانی در مدرسه گلستان عسلویه

مراسم یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه مقاومت دانش آموزی شهید فهمیده عسلویه در مدرسه دخترانه گلستان این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۵۲
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دبیرستان گلستان شهر عسلویه دوره دوم متوسطه  با حضور دانش آموزان و اولیاء آن‌ها برگزار شد.

سرهنگ مهدی حسن زاده فرمانده سپاه خاتم الانبیاء (ص) شهرستان عسلویه از سردار سلیمانی به عنوان یک الگو و اسوه‌ی بی نظیر در عرصه مقاومت نام برد و از خصوصیات برجسته‌ی آن مرد بزرگ، تواضع، شجاعت و اقتدار ولایت مداری را نام برد.

وی اضافه کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون سلیمانی‌ها هستیم و نابودی داعش از وعده‌هایی بود که حاج قاسم سلیمانی به خوبی تحقق بخشید و بیرون راندن متجاوزان و تروریست‌ها از منطقه‌ی خاورمیانه از اهداف حاج قاسم سلیمانی بود که رژیم تروریست آمریکا به گمان اینکه با شهادت حاج قاسم از این هدف دست برداشته می‌شود داغ سنگینی بر دل‌های ما ایرانیان گذاشت.

وی گفت: ما باید با الگو گیری از این سردار سرفراز در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

حسن زاده گفت: آن‌ها فکر کرده اند با شهادت سردار سلیمانی به اهداف خود رسیده اند در صورتی که تفکر حاج قاسم زنده هست و ایشون پرچم دار محور مقاومت هست.

وی در پایان گفت: جانشین سردار سلیمانی به گفته دولت خبیث آمریکا مغز متفکر جبهه مقاومت هست و انشاءالله با حضور سردار قاآنی نابودی اسرائیل قطعی است.

پایان خبر/

ارسال نظرات