مردم در ۹ دی حماسه ای نو و تازه آفریدند

امام جمعه بندر عسلویه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مردم در 9 دی حماسه ای نو و تازه آفریدند.
کد خبر: ۹۲۰۲۰۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری‌ بسیج از عسلویه، نماز جمعه عسلویه به امامت حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان اقامه شد.

وی در خطبه های نماز پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا در سخنانی به ارزش و اهمیت عفت و پاکدامنی اشاره کرد افزود؛ عفت و پاکدامنی وحلال خوری در زندگی تاثیر دارد و مقام انسان عفیف و پاکدامن پیش خدا به اندازه فرشته است پیامبر اسلام فرمودند کسی که حرام میخورد قلبش تاریک می شود ودین پشت سر می اندازد لاابالی ولاقید می شود تعهد دینی ندارد و کم و کیف عبادت او کم می شود.

امام جمعه عسلویه به اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و بانقل فرازی از بیانات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری گفت؛ حضرت امام ره روی انتخابات مجلس حساسیت داشتند رهبر انقلاب فرموده اندمجلس بسیار مهم است مجلس تکیه گاه عزت اسلامی و ملی است مجلس تضمین کننده منافع عمومی ملت و سد محکمی در برابر تعرض وطمع ورزی دشمنان است.

هاشمی نژاد افزود: شورای نگهبان صلاحیت ها را تایید می کند شاید همه ملاک ها دستش نباشد اینکه شورای نگهبان تایید کرده معنایش این نیست که بررسی و تحقیق نکنیم به وعده ها و شعارها توجه نکنیم اینقدر وعده می دهند مگر نماینده مدیر اجرایی است به شعارهای توخالی گوش ندهید برخی برای چند رای پیش هر کس و ناکس می روند خودشان را سبک می کنند اگر فرد لایق باشد خود مردم به سراغش می آیند آدم متشخص خردمند و دغدغه مند نسبت به مشکلات کشور انتخاب کنید.

امام جمعه عسلویه سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی را تبریک گفت: دراین چهل سال نهضت سواد آموزی،کارهای بزرگی انجام داده از همه عزیزان که دراین عرصه خدمت کردند تشکر وقدردانی می کنم.

هاشمی نژاد روز ۹ دی روز تاریخی و بیاد ماندنی بصیرت و میثاق با ولایت دانست وافزود: دراین روز دشمنان به واسطه مردم مایوس شدند مردم مجددا وفاداری خود را به نظام اسلام و ولایت به نحو شایسته ای ابراز کردند وحماسه ای نو و تازه آفریدند کاردشمنان سخت شد و دشمن متحیر ماند و عقب نشینی کرد ان شاالله در روز نه دی شما مردم ولایتمدار با حضور در مصلای نمازجمعه یک بار دیگر بیعت خود را بارهبری و پشتیبانی خود از نظام جمهوری اسلامی به نمایش بگذارید.

امام جمعه عسلویه به مسایل شهری عسلویه اشاره کرد وافزود: مردم شهر عسلویه شدیدا اعتراض دارند به اینکه برخی با بیت المال بازی می کنند چه به روز بیت المال می آورند خیابان درست کردند چند میلیارد خرج کردند یک حوضچه است باید کسی پاسخگو باشد شهردار سابق ،شورای اسلامی ،پیمانکار ،مهندس ناظر کی باید جوابگو باشد خیانت مگر شاخ ودم دارد چرا خیانت می کنید کسی که ناکارآمد است و می آید این کار می کند باید جوابگو باشد فراتر از شهر وشهرستان باید پاسخگو باشند.

هاشمی نژاد ازحضور گروه جهادی پاسداران در شهرستان عسلویه و حضور آنان در نماز جمعه تشکر کرد وافزود: در این چهل سال هر جا نظام اسلامی نیاز داشته سپاه نشان داده در وسط میدان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات