شرکت در انتخابات لبیک به شهداست

امام جمعه عسلویه گفت: شرکت در انتخابات لبیک به شهداست و پاکترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۱۲۳۰۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، نماز جمعه عسلویه به امامت حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان اقامه شد.
وی در خطبه‌های نماز پس از دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی درسخنانی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به فضایل بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) دختر گرامی پیامبر گرامی اسلام پرداخت و به حزن واندوه وسختی‌های آن حضرت پس از رحلت پدر بزرگوارشان اشاره کرد.
امام جمعه عسلویه به اهمیت موضوع انتخابات مجلس شورای اشاره کرد و با نقل سخنان حضرت امام و مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات افزود: اقتدار این کشور ونظام به واسطه حضور دشمن شکن، حماسی و مقتدرانه مردم است و حضور مردم کشور را بیمه می‌کند اگر حضور کمرنگ باشد نقص بزرگی است و تلاش دشمن براین است با حیله مختلف نگذارد مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند در صورتی که حضور نوعی خدمت وعبادت است و باید با وضو در انتخابات شرکت کرد و شرکت در انتخابات لبیک به شهداست.
هاشمی نژاد با انتقاد از سخنان رئیس جمهور درباره انتخابات گفت: حضرت امام فرمودند: ما از شر رضا خان راحت شدیم، اما از تربیت یافتگان مکتب غرب نجات پیدا نمی‌کنیم، بعضی مسئول هم هستند، اما دارند کار دشمن را آسان می‌کنند و بعد از عمری که خودرا انقلابی هم دانسته اند انگار قانون را قبول ندارند.
وی افزود: سخنان تشکیک آور رئیس جمهور شنیدیم و متاسفانه این حرف‌ها مال کسانی است که چیزی نمی‌دانند، گفتند انتخابات تشریفاتی می‌شود و مردم باحضور پای صندوق تشریفات انتخابات را انجام می‌دهند.
وی افزود: خیلی عجیبه این حرف دشمنان است که می‌گویند ما نگران هستیم جمهوری جرم شود تا دل مردم را خالی کنند، ما هم نگران هستیم که اسلام به واسطه بعضی مسئولین به خطر بیفتد در صورتی که پاک‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.
امام جمعه عسلویه افزود: انتخابات مجلس جایگاه مهمی دارد، عزیزان درست انتخاب کنیدزیرا مجلس آنقدر مهم است که می‌تواند به عدم کفایت رئیس جمهور رای دهد به کسی رای بدهید که دین داشته باشد.
هاشمی نژاد ادامه داد: اگر دین داشت به آمریکا نه می‌گوید، همین وزیر خارجه تنها وزیر این دولت بودند که چند بار رهبر انقلاب ازوی تعریف کردند حالا می‌آیند می‌گویند با آمریکا مذاکره می‌کنیم در حالی که رهبر انقلاب چند بار فرمودند: مذاکره با آمریکا ممنوع است، این سخنان ظریف از کجا آب می‌خورد چه کسی چراݟ سبز نشان داده است، از دست که بنالیم.
امام جمعه عسلویه آغاز دهه فجر را تبریک گفت: وافزود: روز بازگشت غرور آفرین وافتخار آمیز بازگشت حضرت امام روزی تاریخی وتاریخ ساز بودآغاز حیات مجدد اسلام بود، روز شادی و نشاط هرایرانی بود به همین خاطر باید این ایام را پاس داریم و خدمات نظام بایستی برای مردم بیان شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات