خبرهای داغ:
مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار:

دشمنان بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به هدف خود نمی‌رسند

مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار گفت: دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به کمک رسانه‌های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست به هدف خود برسند و از بی‌آبروتر شدن خود و شیرین کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۱۶
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

دشمنان بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به هدف خود نمی‌رسندبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام مرتضی محمودی در نشست روشنگری و مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) قلعه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» بصیرت افزایی در مورد حوادث اخیر کشور را مهم دانست و اظهار داشت: انسان‌های با بصیرت به طور قطع در این امواج متلاطم  رو سفید خواهند بود.

وی حاکمان آمریکا را شیطان بزرگ دانست و گفت: اعتماد  و ارتباط با آمریکا جز خسران و ضرر و ذلت به دنبال ندارد و ارتباط با آمریکا نتیجه‌ای جز از دست دادن هویت و شرافت نخواهد داشت.

مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار افزود: اسلام عزیز است و سرافراز و دشمنان به همین اتحاد و یکرنگی کشور در همه عرصه‌ها حسادت می‌کنند.

وی ادامه داد: جان برکفان شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشت از خانواده و جان و مال خود برای دفاع از کشور و ناموس  کشور در مرزهای کشور جنگیدند و با ایثار خود باعث راحتی و زندگی به دور جنگ برای مردم کشور خود شدند.

محمودی گفت: در پی سقوط هواپیمای مسافری اوکراین که با خطای انسانی فاجعه بزرگی را باعث شد دشمنان در پی متشنج کردن افکار مردمی بودند که در پی این حوادث خانواده‌های مصیبت دیده از مردم خواستند هرگز سخنی که تضعیف کننده نیروهای جان بر کف سپاه و نظام  و انقلاب باشد بر زبان جاری نکنند تا در این شرایط حساس؛ در زمین دشمن بازی نکرده باشند.

وی تصریح کرد: ما در حُسن نیت جان بر کفان نیروی هوافضای سپاه، هیچ شک و شبهه‌ای نداریم.

مسئول تربیت و تعالی سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: دشمنان سیلی خورده از مقاومت بدانند با فرافکنی و دروغ بستن به نظام به کمک رسانه‌های مواجب بگیرشان؛ نخواهند توانست به هدف خود برسند و از بی‌آبروتر شدن خود و شیرین کام شدن مقاومت از سیلی محکم سپاه بکاهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات