خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفتگو با «بسیج»خبر داد:

اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دوارن دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۱۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

اعزام ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان نهاوندی به اردوی راهیان نورعلی مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان شهرستان نهاوند به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اهمیت آگاه‌سازی جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: اگر ‌جوانان و نوجوانان ما از الان با فرهنگ جهاد و ایثار در راه آب و خاک و انقلاب آشنا شوند، این موضوع موجب اثرات مطلوب در تکامل عقاید و پیشرفت تربیتی و آموزشی در آنان خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: اردوهای راهیان نور عامل مهمی برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند.

وی تصریح کرد: هدف و منش شهدای دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ شهدای کربلا بود، پس زیارت شهدای دفاع مقدس کمتر از زیارت شهدای کربلا نیست.

مختاری یادآور شد: اهمیت راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست و ما مکلف هستیم فرهنگ ایثار و شهادت را حمایت کنیم و آن را ترویج دهیم.

وی اضافه کرد: شهدا تضمین کننده آبرو و عزت ما هستند و در بستر راهیان نور است که می‌توانیم یاد و خاطره کسانی که عزت، استقلال و آبروی ما را حفظ کردند، زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: طی روزهای آینده ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور اعزام می‌شوند و در مدت سه روز از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار