خبرهای داغ:
آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر دانشجوی شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۲۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد شهادت رزمنده دلیر دانشجوی شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج و برادر شهید وحید طیبی در اهواز برگزار شد.

این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران همزمان با سالروز عملیات کربلای پنج در اهواز برگزار شد که همگان یاد و خاطره دانشجوی شهید محمود طیبی و برادرش شهید وحید طیبی را گرامی داشتند.

آیین بزرگداشت سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید محمود طیبی از شهدای عملیات کربلای پنج و برادر شهید وحید طیبی در کنار تربت پاکش واقع در قعطه 2 گلزار اهواز برگزار شد که مردم خوزستان یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

در این برنامه حاضران آیاتی از قرآن مجید را تلاوت و ثواب آن را به روح پاک دانشجوی شهید محمود طیبی و برادرش شهید وحید طیبی هدیه کردند.

 

شهید محمود طیبی فرزند احمد و برادر شهید وحید طیبی است که در خرداد ماه سال 1344 در منطقه نفت سفید استان خوزستان دیده به جهان گشود و شادی را برای خانواده به ارمغان آورد.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به جبهه اعزام شد و در تاریخ 26 دی‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و نامش در زمره 23 هزار شهید استان خوزستان قرار گرفت.

 

شهید محمود طیبی در سن 21 سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و مزارش در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز زیارتگاه عاشقان است.

شهید وحید طیبی نیز در تیرماه سال 1346 در روستای نفت سفید از توابع شهرستان هفتگل دیده به جهان گشود و پس از مدتی به اهواز مهاجرت کردند.

شهید طیبی در 23 بهمن ماه سال 1362 در منطقه عمومی عملیات خیبر در حالی که در حال نبرد با دشمنان بود شربت شهادت را نوشید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها