خبرهای داغ:

روایتگری درباره زندگی سردار دل‌ها در شاهرود

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید، سپهبد حاج قاسم سلیمانی مراسمی در تالار بهمن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۴۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
روایتگری درباره زندگی سردار دل‌ها در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شاهرود در این مراسم که شامگاه آدینه برگزار شد، با بیان اینکه سردار سلیمانی در واقع ترجمان کوثر است، تاکید کرد: شهادت این سردار بزرگ دارای ویژگی‌های عظیمی بود که یکی از آن‌ها انسجام و اتحاد بین مسلمانان و آحاد جامعه است.
حجت الاسلام عباس امینی با بیان اینکه دشمنان شهید سلیمانی همانا دشمنان رسول الله (ص) و دین خدا هستند، بیان کرد: باید هوشیار بود و بصیرت داشت و در این عرصه دشمنان را شناخت.
وی افزود: سردار سلیمانی به این دلیل شهید شد که حضورش در منطقه منافع آمریکا را به خطر می‌انداخت و تمام نقشه‌های این کشور را نقش برآب کرد.
امینی با بیان اینکه سلیمانی ویژگی‌های اخلاقی والایی نیز داشت، تاکید کرد: همه مردم ایران و حتی مسلمانان جهان نیز به این شهید والا مقام ارادت داشتند.
وی افزود: مفتی اعظم سوریه که اصلا سنی است ارادت خاصی به این شهید داشت و لذا سردار سلیمانی در حقیقت تقریب مذاهب را به منصه ظهور و بروز رسانده بود.
رئیس ارشاد اسلامی شاهرود نیز در این مراسم ولایتمداری و بصیرت و استقامت و ایثار را از جمله ویژگی‌های شهید سلیمانی دانست و گفت: سردار سلیمانی اسوه و نماد یک فرد انقلابی بود.
رضا مهدیان تاکید کرد: متاسفانه برخی فکر می‌کنند اداره فرهنگ وارشاداسلامی فقط مکانی برای برگزاری موسیقی و کنسرت و … است در حالی که اتفاقا رسالت اصلی این اداره برنامه‌های دینی و انقلابی است که در این حوزه انجمن قرآنی، نهج البلاغه و فرهنگی و انجمن‌های هنری برنامه‌های ویژه‌ای را در طول سال برگزار می‌کنند.
روایت گری درباره زندگی سردار سلیمانی، شعرخوانی توسط فاطمه اعتماد، اجرای برنامه توسط دانش آموز نونهال فاطمه مشکینی و … از برنامه‌های این مراسم بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها