فیلم کوتاه تعدیل به نویسندگی و کارگردانی کیوان سروری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به جشنواره فلیم دانشجویی انگلیس ((Dirigo international film festival راه پیداکرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۵۹۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  این جشنواره دانشجویی که ششمین دوره آن در کشور انگلستان در حال برگزاری است، قرار است روز (۲۷ ژانویه ۲۰۲۰) هفتم بهمن برندگان خود را از میان شرکت کنندگان از سراسر دنیا انتخاب کند.

فیلم کوتاه تعدیل با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در مورد ۲ دوست و همکار است که یک اتفاق آن‌ها را در موقعیت عجیبی قرار می‌دهد.

این اثر در نزدیک به ۴۰ جشنواره خارجی از جمله ایتالیا، اسپانیا، بلغارستان، امریکا، استرالیا و هند پذیرفته شده و برنده لوح تقدیر در جشنواره‌های بلغارستان و استرالیا شده است.

کیوان سروری نویسنده و کارگردان این اثر متولد سال ۱۳۶۸ سنندج دانشجوی کارشناسی سینما است، از سال ۱۳۸۷ فیلمسازی را شروع کرده و تاکنون چهار فیلم کوتاه و سه مستند کوتاه ساخته است.

اولین فیلم کوتاه او با عنوان"جنگ یا صلح" توانست علاوه بر حضوردر جشنواره فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۲، جشنواره فیلم کوتاه حسنات اصفهان، "نماز و کار همدان و چندین جشنواره داخلی دیگر جوایزی را کسب کند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات