خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود:

افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیازمند اعتمادسازی است

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه رضایتمندی مردم یکی از الزامات اعتماد سازی است، گفت: برای دست یابی به این امر باید صداقت، شفافیت و پاسخگویی در دستور کار مدیران قرار گیرد
کد خبر: ۹۲۰۹۸۸۳
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
افزایش مشارکت مردم در انتخابات نیازمند اعتمادسازی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در نشست هم اندیشی با مسئولان حراست دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه رضایتمندی مردم یکی از الزامات اعتماد سازی است، افزود: برای دست یابی به این امر باید صداقت، شفافیت و پاسخگویی در دستور کار مدیران قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه ایران ۴۰ سال در دفاع مقدس به سر می‌برد، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها با هوشمندی مردم و هدایت زیرکانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری همواره توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.
معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در دفاع مقدس جنگ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هستیم و در این دفاع مقدس در ادارات اقتصادی و فرهنگی نیز نیاز به دیده بان‌های بصیر و متعهد است، افزود: دشمن در اغتشاشات آبان در برنامه ریزی‌های خود دچار اشتباه شد و فکر کرد زمینه برای هرج و مرج و آشوب در ایران فراهم است، اما پس شهادت سردار سلیمانی و با مشاهده حضور پرشور مردم در صحنه متوجه این اشتباه خود شد.
فخری با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران در حمله به پایگاه آمریکایی، یادآور شد: پس از سقوط هواپیمای مسافری اوکراین نیز دشمن تلاش کرد حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی را کمرنگ کند، اما باز هم دچار اشتباه شد چرا که این حضور میلیونی با وجود عده‌ای اندک و معلوم الحال تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.
وی همچنین بر ضرورت شناخت محیط به منظور برنامه ریزی و نیز کنترل و نظارت از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: شهرستان شاهرود به مدیران و کارشناسان کارآمدی نیاز دارد که بتواند از ظرفیت‌های شهرستان برای توسعه آن و جلب رضایت مردم تلاش کند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی با بیان خدمات نظام می‌بایست در جهت شور و نشاط اجتماعی و تبدیل آن نشاط سیاسی برای حضور حداکثری و خلق حماسه سیاسی در انتخابات برنامه ریزی و اقدام نمایند.
فخری در ادامه بیان کرد: سلامت، قانونمداری، بی طرفی، رعایت عدالت و صیانت از آراء مردم به عنوان امانت و حق الناس وظیفه اصلی مجریان انتخابات است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار