خبرهای داغ:

دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با خانواده خبرنگار بسیجی مرحوم ناظمی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان و هیئت همراه با خانواده خبرنگار بسیجی مرحوم حمیدرضا ناظمی در شاهرود دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان و مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با خانواده خبرنگار بسیجی مرحوم حمیدرضا ناظمی دیدار و فقدان ابن خبرنگار با اخلاص بسیجی را تسلیت گفتند.
در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه و مسئول کانون بسیج رسانه و مدیر دفتر خبرگزاری بسیج شهرستان شاهرود نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه استان با تسلیت درگذشت این خبرنگار متعهد و با اخلاص بسیجی به خانواده وی آرزوی هم نشینی با شهدا و صالحین برای آن مرحوم و صبر برای خانواده وی از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
حجت الاسلام عیسی سلیمانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود نیز در سخنانی با تجلیل از این خبرنگار متعهد بسیجی از ویژگی‌های این مرحوم را روی خوش و اخلاص و حضور بموقع و خدمت خالصانه عنوان کرد و افزود: امیدواریم که خداوند وی را با شهدا محشور نمایند و با امام راحل که آرزو داشت خداوند با بسیجیانش محشور نماید و این مرحوم واقعا بسیجی بود و با اخلاص کار می‌کرد.
در این دیدار خانواده مرحوم هم از حضور مسئولان تشکر کردند و به بیان خاطراتی از وی پرداختند.
لازم به ذکر است مرحوم حمیدرضا ناظمی بامداد ۲۵ دی ماه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت، وی خبرنگار عکاس خبرگزاری بسیج دفتر شاهرود بود که در سن ۴۸ سالگی درگذشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها