مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با امام جمعه شاهرود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین سپاه ناحیه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۴۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان با امام جمعه شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با امام جمعه شاهرود و استادیار صالحین سپاه ناحیه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که مسئول دفتر نمایندگیولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و مسئول حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری نیز در دفتر امام جمعه شاهرود حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی با خیرمقدم با اشاره به اهمیت موضوعات عقیدتی و سیاسی و بصیرتی و تربیتی در جامعه و اقشار مختلف بویژه بسیج بر تقویت آن در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی نیز در این دیدار با تشکر از فعالیت‌های و مواضع انقلابی امام جمعه شاهرود و همکاری و همراهی با سپاه و بسیج در تحقق اهداف نظام اسلامی بر تعامل و همفکری این نهاد با قرارگاه فرهنگی شهرستان تاکید و گزارشی از فعالیت‌های نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ارائه نمود.
در این دیدار در خصوص مسائل مختلف و همکاری‌های فی مابینی بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار