جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شاهرود با حضور در منزل خبرنگار بسیجی مرحوم حمیدرضا ناظمی درگذشت این خبرنگار با اخلاص بسیجی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۳۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان شاهرود با حضور در منزل خبرنگار بسیجی مرحوم حمیدرضا ناظمی درگذشت این خبرنگار با اخلاص بسیجی را تسلیت گفتند.
در این دیدار مدیران کانون بسیج هنرمندان و رسانه شهرستان و مدیر مسئول و خبرنگار هفته نامه ادیب، خبرنگار خبرگزاری ایرنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و خبرنگار این دانشگاه و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شاهوار فردا و مدیر خبرگزاری بسیج دفتر شاهرود و نماینده خبرگزاری فارس به نمایندگی از اصحاب رسانه و مطبوعات استان و شهرستان فقدان این خبرنگار بسیجی را به خانواده وی تسلیت و آرزوی غفران برای آن مرحوم و صبر برای خانواده وی را از خداوند خواستار شدند.
در این دیدار اصحاب رسانه از مرحوم ناظمی با عنوان فردی پرتلاش و خستگی ناپذیر و با اخلاص یاد کردند که همیشه با اخلاق خوش رفتار متین با همه برخورد داشت.
لازم به ذکر است مرحوم حمیدرضا ناظمی بامداد ۲۵ دی ماه بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت، وی خبرنگار عکاس خبرگزاری بسیج دفتر شاهرود بود که در سن ۴۸ سالگی درگذشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها