خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در نشست فهمیده های انقلاب با طرح سوالی از دانش آموزان گفت: با توجه به پتانسیل شهرستان شما اگر توفیق پیدا کنید فرماندار شهرستان شاهرود برای این شهرستان چه برنامه و اقداماتی انجام خواهید داشت؟.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۴۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
سوال فرماندار شاهرود از دانش آموزان برای اداره بهتر این شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در همایش فهمیده‌های انقلاب به میزبانی سالن ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در سخنانی با خیرمقدم به دانش آموزان و مسؤولین آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه و امام جمعه شاهرود و تسلیت ایام فاطمیه و سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: خدا را شکر که میزبان شما فهمیده‌های انقلاب هستیم و از بیانات شما دانش آموزان استفاده کردیم و از مشارکت شما سپاسگزارم.
وی با اشاره به بیان موضوعات خوب دانش آموزان در مسائل گوناگون افزود: در بحث نمازخانه و شرایط فیزیکی نمازخانه‌ها قول می‌دهیم با بررسی آموزش و پرورش برای اعتبارات سال آینده پیش بینی تجهیز و تعمیر نمازخانه‌ها را با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان بتوانیم عمل کنیم.
معاون استاندار با اشاره به جوان گرایی گفت: در بحث جوان گرایی مورد توجه ما هست تا ادامه دهنده راه شهدا باشند و در ارتقا نظام تلاش کنند و در حوزه کاری فرمانداری و در انتقال مدیران شهرستان اولویت خواهد بود.
وی با بیان اینکه پیگیر مشاور جوان در فرمانداری شهرستان هستیم با اشاره به ایجاد نشاط و فضایی برای حضور و حماسه در انتخابات پیش رو گفت: توطئه دشمن کم فروغ کردن عرصه انتخابات است تا مقبولیت و محبوبیت نظام را کاهش جلوه دهند و باید تلاش کنیم همانطور که در مراسم‌های باشکوه تکریم سردار سلیمانی نشان دادند با ایجاد انگیزه و تشویق و ترغیب خانواده و جامعه بتوانیم حضور پررنگ در انتخابات داشته باشیم و باعث خشنودی قلب امام عصر (عج) باشیم.
فخری با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: مثل سنوات قبل حضور مردم شهرستان زبان زد بوده است، امسال نیز حضور داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تا پایان سال شما دانش آموزان با فکر و تحلیل و تحقیق به سوال من پاسخ دهید و کمک کنید اظهار کرد: سوال من این هست که با توجه به پتانسیل شهرستان شما اگر توفیق پیدا کنید فرماندار شهرستان شاهرود برای شاهرود چه برنامه و اقداماتی انجام خواهید داد.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ادامه داد: این پرسش تحت عنوان پرسش انقلاب و دهه فجر فرماندار شهرستان شاهرود از دانش آموزان است که به پنج نفر که بهترین و موثرترین پیشنهادات را ارائه دهند جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.
در این همایش دانش آموزان نخبه بسیجی، فرماندهان واحد‌های بسیج دانش آموزی مدارس پیشگام، مربیان طرح شهید بهنام محمدی و امیدان امروز و یاوران فردا و شورای حوزه‌های بسیج دانش آموزی ایمان و کوثر حضور داشتند.
بیان نقطه نظرات شش نفر از دانش آموزان بسیجی در این مراسم و ارائه دیدگاه‌های امام جمعه شاهرود و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بیان شد.
در پایان این همایش از نخبگان بسیجی شاهرود در مسابقات لیگ بین المللی پایا و مسابقات فرهنگی و هنری با حضور مسؤولین با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها