خبرهای داغ:

دیدار مدیر آموزش و پرورش شاهرود با فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان+ تصاویر

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و هیئت همراه با فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۵۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان و معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان این معاونت با حضور در بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با فرمانده و کارکنان این حوزه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در سخنانی با بیان اینکه توجه به معرفت و بصیرت دانش آموزان در کنار علم و دانش مهم است افزود: بسیج دانش آموزی به عنوان یکی از ارکان مهم در مدارس کمکی برای آموزش و پرورش برای وردپرس ابعاد مختلف شخصیتی دانش آموزان بویژه در ابعاد معرفتی و بصیرتی است.
وی با بیان اینکه امروز دانش آموزان در فضای مجازی حضور فعال دارند و این فضا نیز آزاد و باز است گفت: شبهات بسیاری از این فضا به ذهن و افکار دانش آموزان منتقل می‌شود که نیاز است با ظرافت به آن‌ها پاسخ داد.
موسوی با استقبال از حضور کارشناسان سیاسی بسیج در مدارس در جهت روشنگری و بصیرت افزایی افزود: باید تلاش کنیم با دقت و توجه این حضور انجام شود و در راستای شبهه زدایی انجام پذیرد نه اینکه شبهه‌ای جدید ایجاد شود.
وی با اشاره به دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن و تقارن آن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی بر اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام تاکید کرد.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان بر برگزاری جلسات منظم بین بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه‌های اثرگذار در مدارس و هماهنگ تاکید کرد.
علی احمدی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ایمان نیز در این دیدار با خیرمقدم و تشکر از حضور ریاست کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان با تاکید بر تعامل و همکاری و هماهنگی در اجرای برنامه‌های هدفمند و اثرگذار در مدارس بر توجه به موضوعاتی، چون انتخابات پیش رو، ایام الله دهه فجر و تبیین و ترویج بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس تاکید نمود.
در این نشست در خصوص اردوی راهیان نور دانش آموزان پسر و اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس و توانمندی فرهنگیان در راستای اثرگذاری بر دانش آموزان موضوعات دیگر نیز بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها