جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن ضمن اشاره به اهداف و تاثيرات راهيان نور، از اعزام 176 نفر از دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملياتي جنوب غرب كشور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۸۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

 به گزارش خبرگزاري بسيج استان چهارمحال و بختياري، جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن هدف از برگزاري اردوهاي راهيان نور را آشنايي نسل جديد با راه و مرام و منش شهدا عنوان كرده و گفت: راهيان نور سلاح موثر در برابر جنگ نرم دشمنان و پيوند دهنده رزمندگان با نسل جديد است.

آقای موسوي اظهار داشت: جوانان با حضور در مناطق عملياتي از نزديك فرهنگ جبهه را لمس نموده و مشاهده مي كنند كه چگونه رزمندگان در اين مناطق عليه استكبار جهاني مبارزه كردند و با دست خالي نگذاشتند حتي يك وجب از خاك كشور به دست دشمن بيفتد.

وي افزود: راهيان نور در دوران بعد از دفاع مقدس توانست تاثير بسيار خوبي بر نسلهايي كه جنگ را نديده بودند داشته باشد و فرهنگ ايثار و شهادت را هميشه در جامعه زنده نگه دارد كه اين مطلب به وضوح در ابراز علاقه جوانان براي دفاع از حريم آل الله در جبهه مقاومت قابل مشاهده است كه چگونه جوانان با همان شور و شوق دوران دفاع مقدس در جبهه مقاومت حاضر مي شدند و به استقبال شهادت مي رفتند.

 موسوي ادامه داد: همه ما مي دانيم كه دوران دفاع مقدس يكي از طلايي ترين دوران ها در طول اين ساليان بوده است كه فرهنگ ايثار و شهادت و شجاعت در آن به وضوح قابل مشاهده است فلذا راهيان نور فرصت بسيار مغتنمي است كه توانسته فرهنگ حسيني و مهدوي را بين نسل جوان گسترشس دهد و باعث شود دشمنان در نقشه هاي خود عليه انقلاب اسلامي شكست بخورند .

جانشين ناحيه مقاومت بسيج بن با اشاره به بيانيه گام دوم انقلاب امام خامنه اي مد ظله العالي، تاكيد كرد: راهيان نور نقش مهمي در ترويج معنويت و اخلاق در جامعه دارد و بستر بسيار مناسبي براي نهادينه سازي ارزشهاي اخلاقي همچون اخلاص، ايثار، توكل، مديريت جهادي و ديگر ارزشهاي اخلاقي است كه در بيانيه گام دوم به آن اشاره شده است.

لازم به ذكر است تعداد 176 نفر از دانش آموزان پسر مدارس متوسطه شهرستان بن در قالب 4 اتوبوس، يادمانهاي شلمچه، هويزه و معراج شهداي اهواز را زيارت نموده و از برنامه هاي فرهنگي و تبليغي و روايتگري راويان بهره مند خواهند شد.

ارسال نظرات