خبرهای داغ:
حسین رحیمی-ناحیه بسیج دانشجویی
همایش میعاد به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی اصفهان در نجف‌آباد
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: 2 رسالت اصلی در بسیج دانشجویی وجود دارد که نخستین رسالت، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است و رسالت دوم، ایفای نقش در عرصه های مختلف برای حل مسائل انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۱۱۲۲۲
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه بسیج دانشجویی، همایش میعاد با حضور دانشجویان انقلابی استانهای اصفهان، مرکزی، لرستان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به میزبانی اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این همایش اظهار داشت: 2 رسالت اصلی در بسیج دانشجویی وجود دارد که نخستین رسالت، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است. هریک از  شما دانشجویان که  دارای ویژگی هایی همچون ایمان و انقلابی هستید، در فتح الفتوح انقلاب اسلامی موثر و ادامه دهنده راه سلیمانی ها خواهید بود.

محمد جواد نیک روش تصریح کرد: رسالت دوم، ایفای نقش در عرصه های مختلف برای حل مسائل انقلاب اسلامی است. اگر به دنبال رشد هستیم باید نقش و تکلیف خود را مشخص کرده و به خوبی ایفای نقش کنیم.

وی گفت: با رهیافت شناخت مسائل، جمع سپاری مشکلات و مسائل استان و ثبت در سامانه کندو (سامانه جمع سپاری مشکلات استان ها) و مطالبه از مسئولین و نمایندگان میتوانیم نقش آفرینی موثر تری داشته باشیم.

در ادامه معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت :وظیفه دانشجویان در فتنه گری دشمن و ایجاد فضای مسموم دوگانگی، حفظ و آموزش تشکیلات خود و روشنگری و تبیین برای دیگران است. اگر هر کسی در گوشه ای وظیفه خود را انجام دهد، اثر پروانه ای آن کشتی انقلاب را به سمت جلو خواهد برد.

دکتر اقبالی افزود: دوگانه ای که دشمن ایجاد کرد، دو گانه جنگ- امنیت است و هدف این است که دوگانگی را تا انتخابات برساند. اصل این دوگانگی پیروزی امنیت نیست بلکه پشت پرده آن خفت و ذلالت است.

در حاشیه این همایش دانشجویان در مزار شهدای نجف آباد و شهید حججی حضور یافتند .

تربیت نیروی تراز انقلابی و ایفای نقش برای حل مشکلات کشور از رسالت‌های هم بسیج دانشجویی است

ارسال نظرات