پیکر سه شهید گمنام با استقبال بوشهری ها وارد فرودگاه شد

پیکر مطهر سه شهید گمنام صبح امروز در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۶۸۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، پیکر مطهر سه شهید گمنام صبح امروز در میان استقبال باشکوه مردم بوشهر وارد فرودگاه بین المللی این شهر شد. این مراسم استقبال از سالن پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر واقع در خیابان امام رضا(ع) تا مسجد قائم(عج) ادامه پیدا کرد.

بر اساس آنچه که مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفته این 3 شهید 25، 18 و 25 ساله هستند و در عملیات‌های «کربلای5» در شلمچه، «عاشورا 2» در منطقه میمک و «عملیات بدر» در شرق دجله تفحص شده‌اند.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است پیکر مطهر 2 شهید گمنام عملیات‌های «‌بدر و عاشورا 2» پس از استقبال مردم ولایتمدار شهر بوشهر جهت تشییع و تدفین به روستای«کوری حیاتی» در شهرستان جم اعزام شود.

به گفته سردار کفاش مراسم شب وداع با شهید گمنام در بوشهر همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سه‌شنبه 8 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع شهید گمنام عملیات«کربلای 5» روز چهارشنبه 9 بهمن همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت ۹ صبح پس از قرائت زیارت عاشورا از بسیج مرکزی تا مصلای نماز جمعه شهر بوشهر برگزار و در اداره‌ اطلاعات شهر بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

علاوه بر این مراسم استقبال از دو شهید گمنام شهرستان جم سه‌شنبه 8 بهمن ساعت 16 از میدان امام حسین(ع) تا هیئت فاطمیون این شهرستان همراه با وداع شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در همان مکان  انجام خواهد شد.

همچنین مراسم استقبال و وداع در امامزاده«سید‌حبیب‌الله» بخش‌ریز ساعت 20:30 و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام ساعت 8 صبح همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در روستای«کوری حیاتی» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات