خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

اجرای طرح کرامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱۴ منطقه حاشیه شهر استان همدان

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت اجتماعی سپاه همدان اجرای طرح کرامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱۴ منطقه حاشیه شهر این استان است.
کد خبر: ۹۲۱۱۸۱۱
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

اجرای طرح کرامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱۴ منطقه حاشیه شهر استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ پاسدار شهرام صادقی بیان کرد: تجهیز اردوگاه کار یا صیانت از معتادان در نهاوند نیازمند اختصاص 3 میلیارد تومان اعتبار است.

وی افزود: عملیات اجرایی اردوگاه صیانت نهاوند در زمینی به مساحت 5 هکتار از نوروز ۹۸ آغاز شد و بخش عمرانی آن با هزینه کرد 5.5 میلیارد تومان بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: تیمی از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور هفته گذشته با حضور در نهاوند از این طرح بازدید کردند و وعده تامین اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این اردوگاه را تا پایان سال جاری دادند.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این اردوگاه به خودرو، آمبولانس و تجهیزات درمانی و آزمایشگاهی تجهیز می‌شود تا بتوان به معتادان خدمات مناسبی ارائه کرد.

وی اظهار داشت: معاونت اجتماعی سپاه همدان در راستای پیشگیری از اعتیاد در مکان های مختلف، آموزش تحکیم بنیان خانواده و برگزاری دوره های آموزشی برای صیانت‌گران، فعالیت‌های موثری داشته است.

سرهنگ صادقی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت اجتماعی سپاه همدان اجرای طرح کرامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی در ۱۴ منطقه حاشیه شهر این استان است.

وی این محله‌ها را شامل خضر، حصار، دیزج و منوچهری در شهر همدان، پای قلعه و دوخواهران در شهرستان نهاوند، ۱۶ متری شمس اول و دوم در ملایر، لامیان در تویسرکان، کولی آباد در کبودراهنگ، ماماهان در فامنین، جزیره در شهرستان بهار، منطقه محمودبیگی در اسدآباد، شهر رزن و کل شهر قهاوند دانست.

معاون اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: برنامه‌هایی نظیر کاهش گرایش به اعتیاد، مقابله با اعتیاد، آموزش مهارت‌های زندگی، اجرای فعالیت های عمرانی مورد نیاز از جمله جدول‌گذاری، ایجاد بوستان، ایجاد مراکز تربیتی، سالن ورزشی، توزیع سبد غذایی و جهیزیه و حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار