خبرهای داغ:

خادمین بارگاه منور رضوی با خانواده شهیده «نقیبی» در همدان دیدار کردند

خادمین بارگاه منور رضوی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان با به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)، با خانواده شهیده «سیده زهرا نقیبی» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۱۲۱۹۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

خادمین بارگاه منور رضوی با خانواده شهیده «نقیبی» در همدان دیدار کردندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، خادمین بارگاه منور رضوی به همراه جمعی از مدیران و مسئولان دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان با در دست داشتن پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)، در منزل شهدای هواپیمای اوکراینی حضور یافتند.

خدام رضوی در منزل شهیده «سیده زهرا نقیبی» ضمن عرض تسلیت به خانواده «سیده زهرا نقیبی» و مهندس «عباسپور» از جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی برای پدر، مادر و بستگان این شهدا از درگاه خداوند متعال طلب صبر کردند.

سید تقی سیدی طاهری از خادمین حرم امام رضا (ع) با بیان اینکه جمع حاضر به نمایندگی از آستان قدس رضوی برای ابراز همدردی در منزل شهیده حضور یافته‌اند، گفت: زمانی که این حادثه اتفاق افتاد آستان قدس رضوی مراسم یادبود این شهدا را در رواق امام خمینی(ره) با حضور خادمین، زائرین، مجاورین حرم علی بن موسی الرضا(ع) برگزار کرد و همه مراسمات دعای ندبه، توسل، کمیل و... به یاد این عزیزان انجام می‎شد.

پدر شهیده «سیده زهرا نقیبی» نیز ضمن تشکر از مسئولین و مردم برای حضور در تشییع و مراسم شهدا گفت: باور ما این است که خداوند امانتی به ما داده بود که الان تشخیص داده که از ما بگیرد و راضی هستیم به رضای خداوند چراکه یک برگ بی‌اذن خدا از درخت جدا نمی‌شود.

نقیبی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس انتخاب شده بودند و  قبل از شهادت نورانیت را در چهره شهدا می‌شد دید، افزود: بار آخر نورانیت را در صورت دخترم زهرا دیدم.

وی از حضور خادمین حرم امام رضا(ع) تشکر کرد و حضور ایشان را معنویت و نور در منزل خود دانست.

در ادامه به خانواده شهیده قول داده شد که در اولین غبار روبی حرم مطهر خانواده شهدا حضور داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار تبرکات حرم رضوی به نمایندگی از سوی تولیت آستان قدس رضوی توسط خادمان به این خانواده‌ها اهدا شد.

خادمین بارگاه منور رضوی با خانواده شهیده «نقیبی» در همدان دیدار کردند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات