خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

معامله ننگین قرن هرگز نمی‌تواند موجب از بین رفتن فلسطین شود

امام جمعه همدان گفت: معامله ننگین قرن هرگز نمی‌تواند موجب از بین رفتن فلسطین شود و به فضل الهی و فرمایش رهبر معظم انقلاب، رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
کد خبر: ۹۲۱۲۲۶۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

معامله ننگین قرن هرگز نمی‌تواند موجب از بین رفتن فلسطین شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه طرح معامله‌ قرن در واقع یهودی‌سازی سرزمین مردم فلسطین از کرانه ‌باختری تا شهرک‌های یهودی‌نشین است، اظهار داشت: سران آمریکا و رژیم اشغالگر قدس می‌خواهند در قالب این طرح با بهانه صلح و سازش سرزمین 7 میلیونی فلسطین را به یهودی‌نشین تبدیل کنند.

وی اضافه کرد: برخی کشورهای عربی همچون آل سعود نیز این طرح را به رسمیت شمرده‌اند و در مقابل نیز آمریکایی‌ها وعده دادند در آینده کشور فلسطین را نیز ایجاد می‌کنند.

امام جمعه همدان افزود: معامله ننگین قرن هرگز نمی‌تواند موجب از بین رفتن فلسطین شود و به فضل الهی و فرمایش رهبر معظم انقلاب، رژیم اشغالگر قدس ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی افزود: مردم انقلابی کشورمان همانطور که شاه را پس از حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله از کشور بیرون راندند، آمریکا و همدستانش را نیز از منطقه بیرون خواهند انداخت.

شعبانی‌موثقی از مسوولان خواست در سیاست خارجی رفتار سست نداشته باشند تا دشمنان از آن به سود خود بهره‌برداری کنند چراکه برخی موضع گیری‌ها در سیاست خارجی باعث تضعیف نظام می‌شود و دشمنان را امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در کشور با طرح شایعه‌های بی‌اساس همراه با اهداف دشمنان می‌شوند در حالی که ترویج شایعه حرام است.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: شایعه‌سازی‌ها در جامعه رواج یافته است و برخی نیز در همین رابطه به تولید محتوای بی اساس اقدام می‌کنند.

وی افزود: مردم نسبت به شایعه سازی ها هوشیار باشند و گوش خود را خرج شنیدن هر چیزی نکنند.

دبیر سیاسی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان همدان نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه خواستار فراهم کردن زمینه بازگشت کارگران بیکار شده شرکت غله و سیلوهای شهیدان زارعی این استان توسط مسوولان شد.

مهدی راستانی با تاکید بر اینکه بازگشت این کارگران مطالبه مردمی است از دادستان همدان خواست برای بازگشت کارگران بیکار شده به شرکت غله استان همدان پیگیری کند.

در حاشیه برگزاری نماز جمعه امروز نیز نمازگزاران همدانی طومار حمایت از کارگران اخراج شده شرکت غله را امضا کردند.

سیلوی ۱۶ هزار تنی دولتی همدان در شهریور ۹۷ به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شده که با اعتراض‌های گسترده مسوولان به ویژه نمایندگان مردم در خانه ملت مواجه شد.

لازم به ذکر است شرکت غله و خدمات بازرگانی همدان نیز سال ۱۳۹۵ در پی اجرای قانون اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار