خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان:

گفتمان غالب رسانه‌ای در استان سمنان شکل نگرفته است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در خصوص آگهی‌ها باید جریان‌سازی رخ دهد، گفت: گفتمان غالب رسانه‌ای هنوز در استان شکل نگرفته است.
کد خبر: ۹۲۱۳۰۲۹
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
گفتمان غالب رسانه‌ای در استان سمنان شکل نگرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری شاهرود بابیان اینکه قانون آگهی‌ها چنان که باید و شاید رعایت نشده است، ابراز داشت: طبق قانون توزیع‌کننده آگهی باید اداره فرهنگ و ارشاد باشد، اما در عمل این مهم هنوز اجرایی نشده است.
وی بابیان اینکه رسانه جزئی از خانواده ارشاد محسوب می‌شود، افزود: بدون اعضا قطعاً خود ارشاد نیز وجود خارجی پیدا نخواهد کرد لذا نباید اجازه دهیم که رسانه‌ها و ارشاد در خصوص آگهی‌ها دور زده شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در خصوص آگهی‌ها باید جریان‌سازی اتفاق بیافتد، ابراز داشت: این به معنای بداخلاقی یا گل آویز شدن نیست بلکه منظور شکل‌گیری گفتمان غالب رسانه است تا کسی جرئت دور زدن آن را نداشته باشد.
فضیلت در ادامه تصریح کرد: این مورد در قانون ذکرشده که در صورت عدم رعایت قانون یعنی ارائه آگهی خارج از اداره ارشاد این اختیار به اقتصاد و دارایی داده شد تا ذی‌حسابان را موکلف به اجرای مسیر از راه ارشاد کنند لذا باید به هم کمک کنیم تا این گفتمان غالب شکل گیرد.
وی بابیان اینکه چرا نباید برای حوزه رسانه هویت خودش مهم باشد، افزود: در خصوص سامان‌دهی خبرنگاران کار دشواری پیش رو قرار دارد کما اینکه هنوز هم این مهم در هیچ کشوری اتفاق نیفتاده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه راه مبارزه با فساد تمکین به قانون است، اضافه کرد: در شرایطی به سر می‌بریم که اگر هر جامعه‌ای بخواهد ثبات آن استمرار یابد نیازمند به نشاط‌آفرینی است لذا باید به هم کمک کنیم هر کس در هر حوزه‌ای که قرار دارد در راستای امید افزایی از برداشتن قدم کوچک دریغ نکند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار