خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان همدان خبر داد

ارائه بیش از 100 میلیارد تومان مستمری به خانوارهای همدانی

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: از ابتدای امسال 100 میلیارد و 951 میلیون تومان مستمری به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۰۰۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

ارائه بیش از 100 میلیارد تومان مستمری به خانوارهای همدانیپیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان پرداخت کمک‌معیشت به مددجویان زیر پوشش حمایت این نهاد را یکی از مهم‌ترین خدمات حوزه حمایت و سلامت برشمرد و اظهار داشت: برای دریافت مستمری، مددجویان باید از کارافتاده، بیمار 66 درصد، مطلقه و یا سرپرست خانوار باشند.

وی با اشاره به اینکه 47 هزار و 178 خانوار به‌صورت ماهیانه از کمیته امداد مستمری دریافت می‌کنند، گفت: امسال 100 میلیارد و 951 میلیون تومان مستمری پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان هدف اصلی از پرداخت مستمری را جلوگیری از ایجاد فقر مطلق و فراهم کردن شرایط اولیه لازم برای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت عنوان کرد و گفت: در راستای توانمندسازی خانواده‌ها علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان (عادی)، خدمات دیگری نیز از جمله کمک‌هزینه درمانی، کمک‌هزینه تحصیل، کمک به ازدواج جوانان، اردوهای زیارتی و پرداخت وام‌های ضروری و اشتغال و... نیز به آن‌ها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات