خبرهای داغ:
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از راه‌اندازی ۴۵ مرکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محوری در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۳۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

راه‌اندازی ۴۵ مرکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محوری در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیدمرتضی بختیاری در کمیته امداد شهرستان ملایر با بیان اینکه کار در این حوزه را برای خودم یک عبادت می‌دانم و این برای من افتخار است، اظهار داشت: این یک سنگر است که بزرگان دینی ما بر آن تاکید دارند و خداوند به ما توفیق خدمت در آن را داده است.

وی افزود: استاندار همدان تاکید داشته که همه مدیران استان به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد سرکشی کنند و آنها را مورد تکریم قرار دهند که این کار بسیار ارزشمند بوده و لطفی است که خداوند به ما عطا کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ابراز داشت: در بین مددجویان از برادران اهل سنت و یا مسیحیان وجود دارد که آنها نیز مورد احترام و تکریم قرار می‌گیرند و برای ما فرقی با دیگر عزیزان مددجو ندارند.

وی ادامه داد: در جامعه اسلامی پیوند برادری و اخوت باید به‌گونه‌ای حاکم شود که اگر فردی به سختی و مشقت افتاد همه جامعه برای حل مشکل ایشان حرکت کند.

بختیاری با بیان اینکه هر جا که اندیشه‌های نورانی مردم و بسیج وارد شود همه گره‌های ناگشودنی باز خواهد شد، عنوان کرد: باید قدر این ایام که در سنگر خدمت به مردم هستیم را بدانیم و تا می‌توانیم به مردم خدمت کنیم چراکه در آخرت باید جوابگوی جایگاه‌هایی که داشته‌ایم، باشیم.

وی ادامه داد: در استان همدان ۶ هزار و ۷۰۰ یتیم وجود دارد و از طرف دیگر ۲۵ هزار حامی داریم که کمک‌های فراوانی را داشته‌اند و باید دست آنها را بوسید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه ۴۵ مرکز نیکوکاری با رویکرد مسجد محوری در استان راه‌اندازی شده است، گفت: اولین مرکز نیکوکاری کشور در این حوزه و در دفتر آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان راه‌اندازی شد که در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

وی ابراز داشت: فرماندار سخت‌کوش ملایر تلاش دارد تا میزان اشتغال شهرستان بالا رفته و طرح‌های مناسبی را نیز برای این حوزه در نظر گرفته است.

بختیاری یادآور شد: ۲۰۰ طرح در ۲۰۰ روستا با محوریت افراد تحت پوشش کمیته امداد از کارهای ارزشمندی است که با مدیریت مهندس ولدی در شهرستان ملایر در حال انجام است.

وی عنوان کرد: برگزاری نمازهای جماعت در مجموعه کمیته امداد کشور به گونه‌ای است که توانستیم در اجلاس نماز به عنوان دستگاه برتر معرفی شویم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات