خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

روحانیون در منابر خود عمارگونه اهمیت انتخابات را گوشزد کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: روحانیون در منابر خود عمارگونه اهمیت انتخابات را گوشزد کنند و در مقابل افرادی که در مقابل انقلاب اسلامی هستند موضع‌گیری کنند.
کد خبر: ۹۲۱۵۰۳۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

روحانیون در منابر خود عمارگونه اهمیت انتخابات را گوشزد کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مصطفی رستمی در همایش روحانیون ایثارگر استان همدان ضمن تبریک چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» و حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید والامقام اظهار داشت: انتقام‌گیری مطالبه عمومی بود و نظام انقلابی برای انتقام‌گیری عین‌الاسد را زد.

وی با بیان اینکه ابهت آمریکا شکست و نتوانستند جواب جمهوری اسلامی را بدهند، گفت: بعد از آن نیز افغانستان یک هواپیما زد که از طراحان شهادت شهید «سلیمانی» آنجا به درک واصل شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به طلاب و روحانیون با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: عمار کم داریم و روحانیون در منابر خود عمارگونه اهمیت انتخابات را گوشزد کنند و در مقابل افرادی که در مقابل انقلاب اسلامی هستند موضع‌گیری کنند.

وی روحانیت با پشتوانه نظام و مردم قدرت دارد، خاطرنشان کرد: روحانیون باید در راستای حضور حداکثری و انتخاب اصلح تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات