نایب رئیس مجمع طلاب شهر قم:

حوزه خاستگاه انقلاب است/ فعالیت‌های حوزه علمیه در دوران دفاع مقدس مستندسازی شود

نایب رئیس مجمع طلاب شهر قم با بیان اینکه سپاه فرزند حوزه است، گفت: حوزه خاستگاه انقلاب است.
کد خبر: ۹۲۱۵۰۴۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵

حوزه خاستگاه انقلاب است/ فعالیت‌های حوزه علمیه در دوران دفاع مقدس مستندسازی شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سیدجلال رضوی در همایش روحانیون ایثارگر استان همدان با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگان استان همدان با بیان اینکه حضور روحانیت به اقرار فرماندهان لشکرها نقش سه فرمانده لشکر را ایفا می‌کند، اظهار داشت: روحانیون عمامه به سر از پای درس مکاسب به دنبال مکاسبی خونبار از منبر شهادت بالا رفتند و ردایی از ترکش و گلوله به دوش کشیدند تا بتواند مروج اسلام ناب محمدی(ص) باشند.

وی با گرامیداشت یاد شهید «یوسف اللهی» گفت: وی طلبه عارفی در ستاد لشکر ثارالله نیروی اطلاعلاتی «حاج قاسم» بود که بر اساس مراقبت‌ها و طهارت‌های باطنی و پاکی که خدا به او داده بود کلمات حکمت‌آمیزی می‌گفت و پیروزی در عملیات فاو را پیش‌بینی کرد.

نایب رئیس مجمع طلاب شهر قم به نقل از آیت الله خائفی گفت: نفس زکیه شهدای مدافع حرم «حاج قاسم سلیمانی» است، علت عزت این شهید دفاع از ناموس حضرت علی(ع) و جان دادن در این راه و عبور کردن از آتش است.

وی با بیان اینکه سپاه فرزند حوزه است، تصریح کرد: حوزه خاستگاه انقلاب است.

رضوی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «قبل از مرگ ترامپ طرح معامله قرن خواهد مرد»، گفت: ما دیده‌بان قویی داریم که هرچه پیشگویی کرد محقق شد و این به خاطر اتصال ایشان به قرآن و نهج البلاغه است.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه همدان مورد ظلم واقع شده است، گفت: باید فعالیت‌های حوزه علمیه در دوران دفاع مقدس مستندسازی شود.

نایب رئیس مجمع طلاب شهر قم ادامه داد: حدود ۵ هزار روحانی شهید، ۱۵۰ روحانی آزاده و ۷ هزار روحانی مجروح داشتیم که برخی از روحانیون جانباز در بنیاد جانبازان پرونده تشکیل ندادند و گفتند شاید باری بر دوش نظام محسوب شویم.

وی با تأکید بر برگزاری جلسات بصیرتی و استمرار آن و زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای روحانی گفت: باید زندگی این مجاهدان جبهه ناب نوشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار