خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه همدان عنوان کرد:

ولایت فقیه علت اصلی پویایی انقلاب و نظام اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: قطار انقلاب طی این 41 سال با وجود تمام موانع به حرکت سریع خود برای رسیدن به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حرکت کرده و علت اصلی پویایی انقلاب و نظام اسلامی، ولایت فقیه است.
کد خبر: ۹۲۱۵۴۰۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

ولایت فقیه علت اصلی پویایی انقلاب و نظام اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حجت‌الاسلام حسین علیی در نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت دهه فجر که با حضور کارکنان سپاه ناحیه و گردان امام حسین(ع) فامنین برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: قطار انقلاب طی این 41 سال با وجود تمام موانع به حرکت سریع خود برای رسیدن به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی حرکت کرده و علت اصلی پویایی انقلاب و نظام بر ولایت فقیه است.

وی افزود: همانگونه که در جنگ دشمن تمام آتش خود را برای از بین بردن نقاط حساس طرف روبرو به کار می‌گیرد دشمن نیز در طول این سالیان با تمام توان نهادهای مهم انقلاب همچون رهبری و سپاه را مورد بیشترین هجمه خود قرار داد که وظیفه ما حفاظت از آن‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: در طول این41 سال هر موقع تفکر لیبرالی وغرب‌گرا در مجلس و ریاست جمهوری حاکم بوده انقلاب بیشترین ضربات را از دشمن دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه هیچ وقت غربی‌ها مشکلات ما را حل نمی‌کنند و فقط به دنبال منافع خود هستند، گفت: در گام دوم انقلاب با انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان ریاست قوه قضاییه اقدامات بسیار مفیدی در مقابله با فساد انجام گرفته و یک عزم جدی برای مبارزه با فساد شکل گرفته است اما آنکه باید از وقوع فساد جلوگیری کند دولت و مجلس است.

علیی تصریح کرد: وظیفه ما این است که با انتخاب نمایندگان صالح و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی زمینه روی کار آمدن رئیس جمهور انقلابی را فراهم کرده و برای هدف راهبردی انقلاب که همان زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: باید زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی فراهم شود تا پشتوانه‌ای برای نظام و انقلاب باشد و در کنار آن افراد شایسته انتخاب شوند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات