خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

فتنه اخیر از پیچیده‌ترین فتنه‌ها بود/ امروز جاهلیت مدرن در جامعه وجود دارد

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: فتنه اخیر آبان ماه از پیچیده‌ترین فتنه‌ها بود، اما نتوانستند زهر خود را به معنای واقعی بریزند بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم بستری که ایجاد می‌شود برای این فتنه‌گران بستر جهل است.
کد خبر: ۹۲۰۱۵۹۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

فتنه اخیر از پیچیده‌ترین فتنه‌ها بود/ امروز جاهلیت مدرن در جامعه وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین علیی در  نشست بصیرتی که در مسجد جامع همدان با حضور مردم شهیدپرور و بسیجیان به همت بسیج مهندسین برگزار شد، ضمن تبریک هفته بصیرت، اظهار داشت: بصیرت قدرت تطبیق مفاهیم و مصادیق است.

وی با بیان اینکه ما اگر زمان فتنه و ورع را بررسی کنیم ورع بالاتر است و مقام ورعیت با بصیرت سازگاری دارد، گفت: فتنه‌ها وقتی روی می‌آورند دیگر قابل تشخیص نیستند و شبهه‌ناک و ناشناخته هستند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: وقتی فتنه محقق می‌شود ویران می‌کند و وقتی تمام می‌شود مردم متوجه می‌شوند چه اتفاقی افتاده است.

وی ابراز داشت: وقتی مردم آن ضرر را دیدند و فتنه ویران کرد آن وقت متوجه می‌شوند چراکه فتنه مانند گردباد است که سرزمینی را ویران می‌کند و هرچیزی در مسیر فتنه قرار گیرد ویران می‌ماند.

علیی با اشاره به اینکه تولد فتنه آنی و ناگهانی است، بیان کرد: قبل از وقوع فتنه اگر جلوگیری نشد ویرانگری می‌شود.

وی با بیان اینکه این فتنه‌ها از زمان صدر اسلام نیز بوده است، خاطرنشان کرد: اولین فتنه در صدر اسلام در زمان پیامبر(ص) بود که شایعه کردند پیامبر(ص) رحلت کرده‌اند و به این طریق بذر تردید را ریخته بودند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: امروز هم این غائله حاکم است و در فتنه ۸۸ هم اینگونه بود، تردید را در اذهان مردم پاشیدند و هر موقع اینگونه شد، بدانید پشت سرش فتنه‌ای است.

وی ادامه داد: فتنه اخیر آبان ماه از پیچیده‌ترین فتنه‌ها بود، ۲۵ استان درگیر بودند و ۲۲ ماه برای این فتنه کار کرده بودند اما نتوانستند زهر خود را به معنای واقعی بریزند بنابراین باید بسیار هوشیار باشیم بستری که ایجاد می‌شود برای این فتنه‌گران بستر جهل است.

علیی با بیان اینکه امروز جاهلیت مدرن هم در جامعه وجود دارد، گفت: کسی که به احکام اسلام عمل نمی‌کند این فرد جاهل است و اگر با دید دیگری نگاه کنیم ممکن است بگوییم جاهلیت نسبت به قبل زیاد شده است و این جاهلیت بستر فتنه است.

وی ابراز داشت: ما در تاریخ می‌بینیم که اصحاب فتنه روی عدم علم مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند همانطور که در بحث انتخابات شایعه می‌کنند و متاسفانه مردم باور می‌کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: بستر فتنه‌ها عدم آگاهی مردم است و پیاده نظام از آن استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز هم این فتنه‌ها ادامه دارد و چرا هنوز شدیدتر می‌شود، گفت: علت آن این است که نظام و انقلاب قوی‌تر می شود و حقانیت انقلاب ما مشخص می‌شود.

علیی با بیان اینکه ما نباید ضعف سایر دستگاه‌ها را به پای نظام بگذاریم، ابراز داشت: حمایت از نظام مسئله دیگری است و آن اصل ما است و بسیاری از این بی‌تدبیری‌ها حاصل رأی‌های غلطی است.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب بسترساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که چشم‌انداز آینده ما است بنابراین باید آن را تقویت کنیم و ما این انقلاب را با هیچ چیز معامله نمی‌کنیم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این انقلاب باید با بیانیه گام دوم به ظهور برسد، عنوان کرد: از این انقلاب تا پای جان دفاع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دشمن از ما می‌ترسد و در عرصه نظامی جرأت حمله ندارد پس چرا در عرصه‌های دیگر جلو می‌آید بنابراین باید در همه عرصه‌ها ضعف‌های خود را به قوت تبدیل کنیم.

علیی ابراز داشت: ما در چهل ساله دوم انقلاب امیدوارتر هستیم و به یاری خداوند از مشکلات عبور می‌کنیم تا جامعه‌ای قدرتمند داشته باشیم و این قدرت پوشالی آمریکا را از بین ببریم.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: از دشمن نباید غافل شد و این را بدانیم که دشمن در حال افول و فروپاشی است و ما از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد و به ظهور نزدیک می‌شویم.

 

ارسال نظرات