خبرهای داغ:
مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز جبهه حق نیاز دارد هیئت‌ها در عرصه اقتصادی فعال شوند
کد خبر: ۹۲۰۱۵۶۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

امروز جبهه حق نیاز دارد هیئت‌ها در عرصه اقتصادی فعال شوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در پنجمین همایش خادمین هیئت رزمندگان همدان، به بیان اینکه هیئتی‌ها چطور زندگی می‌کنند پرداخت و اظهار داشت: هیئتی‌ها کسانی هستند که به زیبایی به ذکر اهل بیت(ع) می‌پردازند و اهل عاطفه هستند.

وی با بیان اینکه هیئتی‌ها اهل درک تاریخ اسلام هستند، گفت: آنها ریشه‌های همه حوادت را خوب درک می‌کنند و اهل درک بالا از معارف دینی هستند، پای دین وسط بیاید تا پای جان می‌ایستند و تاریخ اسلام را زنده نگه می‌دارند، اهل درک مسائل جاری جامعه هستند، هوش سیاسی بالایی دارند، از بصیرت برخودار و ولایتمدار هستند، پرچم‌داران حضرت ولی‌عصر(عج) هستند، فرهنگ هیئتی بودن خود را به منطقه صادر کردند و این چشمه‌های محبت انقلاب را به وجود آوردند.

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه هیئتی‌ها در دفاع مقدس تقویت شدند، ابراز داشت: هیئتی‌ها اهل ذکر مداوم بوده و با هم به خاطر اهل بیت(ع) رفیق هستند و صرفاً عناصر تبلیغاتی نیستند اما اهل تربیت نفوس هستند.

وی با اشاره به سبک زندگی هیئتی‌ها یادآور شد: هیئتی‌ها چه کاری باید امروز انجام دهند چرا از ظرفیت تاسیس تعاونی‌ها استفاده نکنیم، در حالی که رهبری فرمودند کسی که کار مفید انجام دهد جهادگر است.

پناهیان با بیان اینکه شهید «همدانی» جبهه‌ای بود و جبهه‌ای ماند و جبهه‌ای به شهادت رسید، افزود: امروز در هیئت ما تعاونی‌ها کجا هستند؛ شما هیئتی‌ها باید جلودار باشید.

وی ابراز داشت: امروز جبهه حق نیاز دارد هیئت‌ها در عرصه اقتصادی فعال شوند و هیئتی‌ها می‌توانند کانون‌های بورسی راه بیندارند یا اپلیکشنی ایجاد کنند و در بدنه هیئت برای بازنشستگان کار پیش‌بینی کنیم.

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه هیئتی‌ها اجازه نمی دهند هیچ هیئتی فقیر باشد، افزود: ما بر محور اهل بیت(ع) دور هم جمع شدیم و اجازه نمی‌دهیم کسی بیکار و دستش خالی باشد.

وی ابراز داشت: هیئتی‌ها عروسی‌های متفاوتی دارند مکان عروسی را جایی می‌گیرند که خرجی برای آنها نداشته باشد، سفره‌دار و با همه خیرین شهر مرتبط هستند و اعتماد آنها را جلب کردند و در عرصه‌های اجتماعی در رفع بحران‌ها سینه سپر می‌کنند و از آب گرفتگی‌های اهواز تا شمال نقش اول را دارند.

پناهیان با بیان اینکه هیئتی‌ها برای شرکت در انتخابات بسیج می‌شوند، خاطرنشان کرد: الگوی ما هیئتی‌ها حضرت زهرا(س) است.

وی ابراز داشت: هیئتی‌ها برای پیروزی جبهه حق در عرصه سیاسی جان می‌دهند و چهره به چهره با همسایگان صحبت می‌کنند؛ چله فاطمیه برای انتخابات و چهره به چهره روشن کردن جبهه حق برای مردم مهم است.

مشاور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: بانوان در مسئله انتخابات به حضرت زهرا(س) تأسی کنند، چراکه هیئتی‌ها برای انتخابات چله فاطمیه می‌گیرند و با تأسی به حضرت زهرا(س) برای پیروزی جبهه حق روشنگری می‌کنند تا بلکه اوضاع مملکتی خوب داشته باشیم چراکه حضرت زهرا(س) برای بهتر شدن اوضاع مردم به شهادت رسیدند.

در پایان این مراسم نیز بیانیه هیئت رزمندگان قرائت شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات