در روز تکریم از مادران و همسران شهدا، مسئولین آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان با خانواده معظم شهدای فرهنگی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۱۵۶۲۸
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات.پیش از ظهر امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، مدیر آموزش و پرورش به همراه مدیر کانون بسیج فرهنگیان و کارشناسان شاهد و ایثارگران و بانوان آموزش و پرورش با حضور در منزل فرهنگیان شهید علی اکبر فیروزی و شهید سید محمد موسوی با همسر و مادر این شهیدان دیدار کرد.

حجت‌اله محمدی مدیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه با تمام فشار‌ها و توطئه‌ها امروز چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته ایم، افزود این عزت و امنیت را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری خانواده معظم شهدا هستیم، در تمامی دنیا مردم به قهرمانان ملی خود احترام می‌گذارند و مردم ایران نیز قدردان خون پاک شهدا هستند و برای اثبات این موضوع می‌توان به تشییع باشکوه پیکر شهید سلیمانی توسط مردم اشاره کرد.

محمدی افزود خانواده معظم شهدا با از خودگذشتگی زمینه حضور شهدا را در دفاع مقدس فراهم کردند و ایشان نیز همانند شهدا از اجر اخروی برخوردار خواهند بود. مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد هدف شهدا والا بود و به دانش‌آموزان توصیه می‌کنیم در ایام مبارک دهه فجر ضمن برگزاری جشن و شادی به تحقیق و پژوهش در خصوص اهداف شهدا بپردازند، شهدایی که برای ما استقلال، عزت و سربلندی را به ارمغان آوردند.

ارسال نظرات