کلید واژه وصیت نامه شهدای دفاع مقدس؛ آزادی راه کربلا و بیرون آوردن اسارت ملت عراق از دست صدام و حزب بعث بود و امروز شاهد هستیم که راه کربلا باز شد و مردم بر سرنوشت خود در این کشور حاکم شدند.
کد خبر: ۹۲۱۶۵۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سخنگوی سپاه گفت: حاج قاسم سلیمانی مدافع فرهنگ اهل بیت (ع) و سرباز و مجاهد پاکباخته ولایت بود و جلوی دشمنان قسم خورده اسلام را گرفت و اسرائیل غاصب را به خاک مذلت کشاند.

 

حاج قاسم اسرائیل را به خاک مذلت کشاند/ انقلاب با همه دشمنی ها و توطئه ها قدرتمندانه پیش می‌رود

 

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، روز گذشته در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم جواد محمدی در مشهد اظهار کرد: کلید واژه وصیت نامه شهدای دفاع مقدس؛ آزادی راه کربلا و بیرون آوردن اسارت ملت عراق از دست صدام و حزب بعث بود و امروز شاهد هستیم که راه کربلا باز شد و مردم بر سرنوشت خود در این کشور حاکم شدند.

وی افزود:‌ ای شهدای عزیز؛ ما پس از دوران دفاع مقدس توان خود را در مقابل دشمن از دست ندادیم و با تمام توان و ظرفیت وصیت شما را که پشتیبانی از ولایت فقیه بود را دنبال کردیم.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه دشمنان ما امروز در بدترین شرایط قرار دارند ، گفت: از سوی دیگر جبهه حامیان انقلاب اسلامی در شرایطی مطلوبی قرار دارد و امروز دیگر از حزب بعث، القاعده و داعش خبری نیست؛ امروز اتحاد مسلمین برای آزادی بیت المقدس از همه ایام و مقاطع بیشتر است.

وی در تبیین ویژگی های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم مظهر یک مدیر، یک نظامی و یک چهره مردمی تراز انقلاب و تربیت یافته مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)بود و با هدایت رهبری و پشتیبانی ملت ایران همه طراحی‌های شوم دشمن را ناکام گذاشت.

سردار شریف خطاب به دشمنان اسلام تصریح کرد: شما هیچ پاسخی برای افکار عمومی ندارید، شما می خواستید امنیت را برای رژیم صهیونیستی فراهم کنید، اما سردار سلیمانی جبهه مقاومت را توانمند کرد. شما خیلی ساده انگار هستید که فکر کنید با ترور حاج قاسم و مدافعان حرم اراده خود را می‌توانید به امت اسلامی تحمیل کنید.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه حاج قاسم مدافع فرهنگ اهل بیت (ع) و سرباز و مجاهد پاکباخته ولایت بود و جلوی دشمنان قسم خورده اسلام را گرفت ، گفت: این سردار والامقام جبهه مقاومت اسرائیل غاصب را به خاک مذلت کشاند و چنان شرایطی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده بود که اگر روزی به دنبال تصرف نیل تا فرات بودند، امروز حول سرزمینی محدود دیوار بلند می‌کشند.

به گزارش پایگاه خبری سپاه، سردار شریف در پایان اظهار کرد: به اذعان همه اندیشمندان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی که امروز جشن چهل و یک سالگی آن را برگزار می کنیم با همه دشمنی ها و توطئه ها قدرتمندانه پیش می‌رود و نیرومندتر از گذشته آرمان‌های خود را دنبال می‌کند و دشمن هم روز به روز ضعیف‌تر از گذشته شده است.

ارسال نظرات