فرمانده سپاه کربلا:

تفکری که ۴۱ سال مملکت را حفظ کرد تفکر ایستادگی در برابر غرب گرایی بود

سردار بابایی با بیان اینکه تفکری که ۴۱ سال مملکت را حفظ کرد تفکر انقلابی، ایستادگی و مقاومت در برابر غرب گرایی بود، افزود:نقشه دوم از همان اول انقلاب تا الان هیچ تغییری نکرده است.
کد خبر: ۹۲۱۷۳۵۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

تفکری که ۴۱ سال مملکت را حفظ کرد تفکر ایستادگی در برابر غرب گرایی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردارمحمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا در دومین همایش اقتدار رزم آوران علوی در شهرستان نکا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش خطاب به رزمی کاران گفت:شما عزیزان امروز مشغول مشی و تمرین نظامی هستید که بتوانید آرامش و امنیت در جامعه ایجاد کنید. شما جوانان و نوجوانان مسیر دفاع از انقلاب و مردم را انتخاب کردید.

سردار بابایی با بیان اینکه اقتدار نظام جمهوری اسلامی باعث سرعت گرفتن سقوط آمریکا شد، افزود: جمهوری اسلامی با ایستادگی  به فروپاشی شوروی بعنوان یکی از دو ابر قدرت خشن؛ جلاد کمک کرد و به زباله دان تاریخ رفت.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اشاره به اینکه در جنگ علیه انقلاب برای اولین بار در طول تاریخ دو دشمن یعنی شوروی و آمریکا؛ علیه ما با هم متحد شدند و ایران یک کشور  ضعیف بود، اضافه کرد:آخرین مدل تسلیحات استراتژی نظامی را در اختیار صدام قرار می‌دادند با اینکه معمولا تسلیحات به راحتی در اختیار قرار نمی‌گرفت.

سردار بابایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تحلیلی دارند که در سال ۲۰۲۵ اگر آمریکا نتواند بر منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) مسلط شود سقوط و فروپاشی ایالت متحده قطعی است، تصریح کرد:آمریکایی‌ها می‌گویندتن‌ها مانع ما برای تسلط خاورمیانه؛ ایران است و می‌گفتند ما مغز جهان و خاورمیانه قلب جهان هست و اگر ما نتوانیم بر قلب جهان مسلط شویم این مغز دیگر فایده‌ای ندارد. بدین خاطر قصد آن‌ها نابودی ماست چرا که یکبار با جنگ نظامی گسترده آمدند و موفق نشدند و بعدش روش آن‌ها خطرناک‌تر شد یعنی حرکت از درون کشور.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به  فتنه‌های سال ۷۸ بیان کرد: فتنه ۷۸  در راستای نابود کردن انقلاب اسلامی و تحویل مملکت دو دستی به غربی‌ها (آمریکا) بود هرچند شاید دولت آن وقت  نمی‌خواست، اما جریان این سمت بود لذا فتنه ۸۸ هم همین بود که اصل قضیه فتنه؛ تحویل مملکت ما به آمریکا بود. مثل فتنه ۹۶  که در هر دوره بهانه‌های خاص خودشان را داشتند.

سردار بابایی درباره فتنه ۹۶ و حوادث آبان ماه توضیح داد:‌مصوبات سال گذشته آمریکا در اجلاس بینات در واقع افزایش قیمت بنزین هم نبود این‌ها قصدشان این بود که از ۱۶ آذر به این طرف حرکت آن‌ها قصد داشتند ایران را به سوریه‌ای دیگر تبدیل کنند و جنگ مسلحانه در سراسر ایران راه بی اندازند و لازم است این نقشه‌ها را بدانید و متوجه باشید نام اغتشاشگر یک ظاهر و یک باطن دارد اینکه یک جوان بیکار و معترض؛ دانشجو آمده شاید حرف هایشان حرف بدی نباشد، اما باطن جریاناتی از قبیل: قضیه سوخت، آدم کشتن‌ها و غارتگری و راه انداختن جنگ مسلحانه است.

این مقام مسئول در جمع رزمی کاران افزود:‌فتنه‌ای که دو سال برایش طرح ریزی کردند و چند هزار نفر را برای قتل و کشتار آموزش دادند و این برنامه در عرض یک هفته جمع شد و یک عاملش همین حضور شما بسیجیان و جوانان جان بر کف به انقلاب و امام زمان (عج) و رهبری بود که باعث شد دشمن شکست بخورد.

سردار بابایی با تصریح بر اینکه از این فتنه‌ها خواهیم داشت، گفت: بعضی از اقدامات دولتمردان به فتنه گران کمک می‌کند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه  بصیرت بسیجیان را چراغ راه دانست و خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات آینده آگاهی میخواهند. بالاخره بدانند نماینده انقلابی باشد یا نباشد یا در انتخابات ریاست جمهوری به چه تفکری رای دهیم.

سردار بابایی با بیان اینکه تفکری که ۴۱ سال مملکت را حفظ کرد تفکر انقلابی، ایستادگی و مقاومت در برابر غرب گرایی بود، افزود:نقشه دوم از همان اول انقلاب تا الان هیچ تغییری نکرده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه نقشه دشمن سرنگونی جمهوری اسلامی ایران و برگرداندن ایران به کام آمریکا جهان خوار است، تاکید کرد:‌ما گاهی دچار تردید می‌شویم و برخی مسئولین ما فکر می‌کنند مذاکره با آمریکا یا اروپایی‌ها مشکلات حل می‌شود و دشمنان فقط می‌خواهند که در برابرشان تسلیم شویم.

فرمانده سپاه کربلا  با اشاره به رزمندگان دوران دفاع مقدس بر لزوم فرهنگ شهدا که فرهنگ ایستادگی و مقاومت بود، تاکید کرد و افزود:‌ما بایستیم نتیجه می‌گیریم این‌ها فرمول خداست و اگر ما خدا را یاری کنیم خدا حتما ما را یاری می‌کند و هرگاه از مسیر خارج شدیم هیچ هستیم، ما تا موقعی که ولایت فقیه رهبر عادل و مقدسات خود را داریم ایستاده ایم.

سردار بابایی در پایان یادآور شد:انقلاب جریان از سال ۱۳۴۱ شروع شد و به نسل ما رسید و این نسل هم ادامه خواهد یافت تا برابر وعده‌های خدا، امام موسی کاظم (ع) و امام حسن عسگری (ع) این جریان منجر به ظهور امام زمان (عج) شود و پرچم را به دست رهبری باکفایت می‌رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها