خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی بهار:

باید حضوری حداکثری و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم

مسئول پایگاه شهیده موسوی بهار گفت: با توجه به مهم بودن حضور آگاهانه در انتخابات، باید همه حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۷۷۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

باید حضوری حداکثری و آگاهانه در انتخابات داشته باشیمبهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: همزمان با چهلمین روز از شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» مراسم یادبود این شهید گرانقدر و بزرگداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) روستای آبرومند از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور و منطقه ابراز داشت: از جمله این دستاوردها می‌توان به برکات و پیشرفت‌های چشم‌گیر در علم و فناوری، امنیت و دفاعی و... اشاره کرد.

مسئول پایگاه شهیده موسوی بهار افزود: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر دستاوردها و آثار ارزشمندی که برای ملت ایران داشته است دارای رهآوردهای بسیاری نیز برای محرومان و مستضعفان بوده است.

وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب، اسلام حیات جدیدی یافته و مسلمانان به شخصیت و هویت واقعی خود پی برده‌اند و خودباوری در مردم به اینکه قدرت پیشرفت دارند را به وجود آورد و خود باعث پیشرفت هرچه بیشتر کشور شد.

محمودی در پایان عنوان کرد: با توجه به مهم بودن حضور آگاهانه در انتخابات، باید همه حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی  داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات