فعال رسانه ای در گفتگو با بسیج عنوان کرد؛

"خبرنگاران" سنگربانانِ معرفی دستاوردهای انقلاب به جامعه

دبیر انجمن خبرنگاران و خبرگزاری‌های استان خبرنگاران را سنگربانانِ معرفی دستاوردهای انقلاب به جامعه، دانست.
کد خبر: ۹۲۱۸۱۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمود مولوی در گفت و گو با خبرنگار ما تأکید کرد: رسانه‌ها در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و بعد از آن سوق دادن جامعه به سوی آرمان‌های مقدس انقلاب در ایران نقش بی بدیل و غیر قابل انکار دارند.

وی ، با اشاره به ویژگی‎ها و تفاوت‏های رسانه‏های دوران انقلاب و زمان حال، عنوان داشت: رمز موفقیت‎ رسانه‌ها در آن زمان را می‎توان، نبود رقبایی چون اینترنت و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و همچنین عدم وابستگی به احزاب و جناح‌های مختلف دانست.

دبیر انجمن خبرنگاران و خبرگزاری‌های استان با انتقاد از چند دستگی‌های موجود بین مطبوعات، گفت: چنددستگی‎ رسانه ای نقاط منفی در پی دارد؛ اما علی‌رغم این اختلاف سلیقه‌ها،  رسانه‏های داخلی در جهت معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکرده‌اند و مردم همچنان از مبادی رسانه‎ها، اطلاعات و اخبار مربوط به انقلاب را دنبال می‌کنند.

مولوی با اشاره به کم و کاستی‎های موجود در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی‎، "خبرنگاران" را سنگربانانِ معرفی دستاوردهای انقلاب به جامعه، دانست و اظهار کرد: خبرنگاران تا کنون سنگر اطلاع‌رسانی و معرفی دستاوردهای نظام را خالی نگذاشته‎اند و موفقیت‎هایی نیز در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضای مجازی، کار رسانه‌های مکتوب کمی سخت شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد مخاطب به فضای مجازی، رسانه‌ها را به سمت تبلیغات و درآمدزایی از این تبلیغات کشانده است، که این مهم سمی برای رسانه‌های انقلاب است.

دبیر انجمن خبرنگاران و خبرگزاری‎های استان افزود: جای خوشبختی آنجاست که انقلاب و دستاوردهای آن همچنان ستون ویژه خود را حفظ کرده است و در ارائه فعالیت‎های نظام، خصوصا نسل جوان تداوم یافته، که نمونه بارزآن را می‌توان در حمایت از سردار شهید سپهد قاسم سلیمانی دید، که اکثراً جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایفای نقش داشتند.

وی با تاکید بر اینکه، این مهم را می‌توان دستاورد رسانه‌ها در معرفی آرمان‎های انقلاب برشمرد، تصریح کرد: امید است قلم‌های پاک همچنان در رسانه‌های ارزشی برای ارائه دستاوردهای انقلاب نقش آفرینی کند و در جهت معرفی دستاورد مکتب سلیمانی با تاسی از آرمان‎های انقلاب اسلامی بر روی برگه روزنامه‌های از جنس کاغذهای دوران انقلاب و در صفحات خبرگزاری‎ها بدرخشد.

مولوی با اشاره به اهمیت ایفای نقش رسانه ها در گام دوم انقلاب، اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان جامعه و صدای رسای مردم به شمار می رود و بایستی جبهه رسانه ای انقلاب در راستای تحقق اهداف گام دوم بیش از پیش در میدان حاضر و فعال باشد.

وی، به تهدیدات فراروی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه بسیجی و جهادی در جامعه از اهمیت بالایی در عرصه رسانه ای برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار