خبرهای داغ:
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان خبر داد

اعطای 1107 وام مسکن از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان همدان

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری 8 میلیارد و 242 میلیون تومان تسهیلات در زمینه تسهیلات مسکن به یک هزار و 107 نفر از مددجویان پرداخت‌ شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۲۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳

اعطای 1107 وام مسکن از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نیازمندان همدانمسعود کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قرض‌الحسنه و صدقه هر دو از سنت‌های اسلامی هستند که در آموزه‌های دینی فراوان به آن‌ها توصیه‌شده است که یکی از کارهای خداپسندانه‌ای که می‌توان با آن، گره‌ای از کار فروبسته انسانی گشود، دلی را شاد کرد و اسباب خرسندی خداوند را فراهم کرد، قرض‌الحسنه است.

وی گفت: امسال 8 میلیارد و 242 میلیون تومان تسهیلات حوزه مسکن، ودیعه مسکن برای مددجویان و آسیب‌دیدگان از سیل و تسهیلات خیران امداد به یک هزار و 107 نفر پرداخت‌ شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه با بیان اینکه 771 مورد وام در حوزه مسکن به مددجویان ارائه ‌شده است، گفت: تسهیلات پرداخت‌شده در این زمینه 5 میلیارد و 483 میلیون تومان بوده است.

وی گفت: امسال به 284 نفر از مددجویان نیز دو میلیارد و 368 میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت‌شده است.

کرمی در پایان به 42 مورد ودیعه مسکن سیل‌زدگان حمایتی و 10 مورد تسهیلات خیران امداد جمعا به مبلغ 391 میلیون تومان که پرداخت‌شده است، اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات