خبرهای داغ:
حجت الاسلام كرامتي،بر انتخابی آگاهانه،عالمانه،انقلابي و عمل به تکلیف توسط هر ايراني تأکید کرد و آن را عامل پيشران جامعه خواند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۹۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی خطيب جمعه گلپايگان در مصاحبه اختصاصي با خبرگزاري بسيج با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 4 دهه ،همان شعارها، آرمانها و اهداف زنده و پویا  را دنبال مي كند تاکید کرد: سرعت حركت انقلاب اسلامی بستگي به خدامحوري برنامه های کشور و عمل مسئولان در  راستاي آرمان هاي نظام اسلامي دارد.

استاد حوزه و دانشگاه، انتخابات را یک نعمت الهي و یک فرصت برای تعیین سرنوشت جامعه اسلامي عنوان کرد و گفت: اگر در عرصه انتخابات غفلت شود و حضور كمرنگ باشد یا با معیارهای غیر انقلابی، غیر عقلانی و بر اساس مسائلی سطحی انتخاب صورت بگیرد، سرنوشت حداقل چهار سال به نحوی رقم زده می شود که زندگی را گاه غیر قابل تحمل مي کند.

عضو پژوهشكده كيهان و نويسنده كتاب نيمه پنهان، مسئوليت نا بسامانی ها ،کم کاری ها، کم تحرکی ها در جامعه و بر زمین ماندن حرف امام جامعه در اقتصاد و سیاست را برعهده مسئولاني خواند که مردم برگزیدند و حاصل انتخاب مردم است و لذا نباید جمهوری اسلامی و رهبری و نظام اسلامي را مورد طعن قرار داد.

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اينكه انقلاب در همه عرصه ها دستاوردهاي درخشاني داشته است و كشور حتی در اقتصاد سرآمد منطقه است، بر انتخابی آگاهانه، عالمانه، انقلابي و عمل به تکلیف  توسط هر ايراني تأکید کرد و آن را عامل پيشران جامعه خواند.

امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه مردم شهرستان از وضعیت فرهنگي گلايه مند هستند، اظهار کرد: پایه های سیاست این اوضاع فرهنگی نتیجه تصمیم ها و عملکردهای غلط در ۲۲ سال پیش بود، كه با انتخاب درست براساس ملاک هایی همچون تدین، انقلابی واقعی، مردم باور، معتقد به مردم  و طرفدار مستضعفان، متخصص، کار آمد، باتجربه و اهل مبارزه با فساد و دارای نگرش داخلي براي حل مشكلات  كشور باشد.

وي در پايان لزوم داشتن حجت شرعي براي انتخاب را ضروري دانست و گفت: نداشتن حجت شرعی در انتخاب، شخص را  در برابر اسلام، امام، شهدا مديون خواهد كرد.

ارسال نظرات