خبرهای داغ:
امام‌ جمعه اهواز گفت: اگر می‌خواهیم مشکلات عدیده کشور را حل کنیم باید مجلسی قوی شکل بگیرد‌؛ مجلس قوی نخواهد بود مگر اینکه مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد اظهارداشت: انتخابات مو‌تور محرکی است که سوخت آن برای به حرکت درآوردن باقدرت انقلاب اسلامی، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی صورت می‌گیرد و به دنیا این پیام را مخابره می‌کند که آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز زنده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چشم‌انداز یک انقلابی است که در سایه رأی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی به وجود آمده است.

امام‌ جمعه اهواز بیان کرد: میزان بالای مشارکت مردمی در انتخابات نشان‌دهنده میثاق و تجدید پیمان با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدا و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی است.

موسوی‌فرد گفت : دشمن نمی‌تواند در مقابل چنین جامعه‌ای که 2 مؤلفه "امید" و "حضور حداکثری مردم درصحنه‌های گوناگون" را دارد تفرقه‌انگیزی و ایجاد آشوب کند.

وی افزود: مجلس یازدهم، باید مجلس حاج قاسم سلیمانی باشد؛ نماینده‌های ما باید انقلابی، شجاع و جهادی تلاش کنند تا قوانین تصمیم‌ساز و عقلانی بگیرند. مردم و رهبری مجلسی را می‌خواهند که نمایندگان آن آتش به اختیار باشند.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: ما باید دشمن را از دوست و دوست را از دشمن تشخیص بدهیم که به چه کسانی رأی ندهیم و به چه کسانی رأی بدهیم.

موسوی‌فرد افزود: باید شناخت پیدا کنیم که چه کسانی در چند سال گذشته بیت‌المال مسلمین را در میان خود دست‌به‌دست کردند، درصورتی‌که مردم سخت‌ترین شرایط معیشتی را داشتند.

وی ادامه داد: باید بدانیم که چه کسانی برای خود و هم‌طیف مای خود حقوق مای نجومی تدارک دیدند؛ چه کسانی مردم را با گرانی‌ افسارگسیخته کالا و خدمات تنها گذاشتند در صورتی‌ که وظیفه نظارت به امور به عهده همین افراد بوده و سوگند یادکردند که مردم را تنها نگذارند و تلاش کنند که مشکلات مردم را حل‌وفصل کنند.

 

امام‌ جمعه اهواز بیان کرد : باید بدانیم که کدام طیف سیاسی درحالی‌که خود را متخصص مذاکره با استکبار و آمریکا می‌دانست همه امکانات و ظرفیت‌های کشور را برای مذاکره با آمریکا هزینه کرد.

موسوی‌فرد افزود: باید بدانیم کدام جریان سیاسی ده‌ها و صدها وعده دادند و به هیچ‌کدام از آن‌ها عمل نکردند؛ کدام حزب و گروه سیاسی پس از دروغ گفتن، شروع به انکار دروغ مای خود کرد.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مشکلات عدیده کشور را حل کنیم باید مجلسی قوی شکل بگیرد‌؛ مجلس قوی نخواهد بود مگر اینکه مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها