حجت الاسلام والمسلمین نکونام با صدور پیام به مناسبت حضور مردم در پای صندوق های رأی افزود: شکل‌دهی مجلسی انقلابی، نقطه قوّتی است که فقط از عاشورائیان منتظَر است و بس.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۶۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پیامی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل پیام حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت حضور مردم در پای صندوق های رأی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به شرح زیر منتشر شده است:

نسیم رحمت الهی بار دیگر بر دل‌های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فرا گرفت، شکل‌دهی مجلسی انقلابی در این شرائط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حدّاکثری و فشار طاقت فرسا را بر انقلاب اسلامی بیافزاید و امّت به ‌پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد نقطه قوّتی است که فقط از عاشورائیان منتظَر است و بس؛ ایرانیِ مؤمنِ عاشورائی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوّم انقلاب و شرائط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می‌داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصر‌ها و فشار‌ها را شکننده‌تر از قبل خورد کرده و راه رسیدن به قلّه‌ها را باز نماید.

تبریک‌گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از این همه ایمان و مقاومت حجّت بالغه الهی حضرت ولیّ عصر ارواحنافداه می‌باشد. حتماً عنایت و دعای خاصّ آن خورشید جهان آرا همراه این امّت مهدوی است.

بعنوان یک طلبه حقیر این گام بسیار شتاب‌بخش را به همه هم استانی‌های مؤمن و ولائی تبریک می‌گویم و از همه نقش‌آفرینان تشکر می‌کنم. از مردم، از مسئولان، از هیئت‌های اجرائی و نظارت تشکر می‌کنم، از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و صداوسیما که با خلق هنر رسانه‌ای و ایجاد فضای حماسه‌ای راه‌گشای کاروان جهاد انتخاباتی و محرّک و بصیرت‌ساز بودند تشکر می‌کنم.

از کاندیدا‌های محترم که هر یک به نوبه خود سهمی در شور انتخاباتی داشتند سپاسگزارم. به چهار نفر که در این میدان گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم و البته عنایت دارند که یک استان و یک جمع قریب یک میلیون نفری نظاره‌گر خدمات آنهایند و نظاره‌گر مواضع و تلاش‌های آن‌ها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی می‌باشند، برایشان آرزوی توفیق دارم. خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همانطور که مردم عزیزمان و تلاشگران ستاد‌های انتخاباتی هم تصوّر دارند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظّف به حمایت و تقویت او بدانند.

کار سنگین و سختی را برگزار کنندگان انتخابات اعم از مجریان و نظّار به خوبی و با حوصله و دقّت بانجام رساندند که اجر عظیمی محضر حضرت باری تعالی دارند. توفیق همه هم‌استانی‌های عزیز و همه امّت اسلامی و انقلابی را از خدای بزرگ مسألت دارم.

ارسال نظرات