مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات خبرداد:

کسب رتبه نخست کنکور سراسری 98استان مرکزی درشهرستان محلات

سازمان سنجش آموزش کشور گزیده آمار‌های آزمون سراسری ۹۸ را اعلام و شهرستان محلات رتبه نخست استان مرکزی در کنکور ۹۸ را کسب کرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۶۹۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات؛حجت‌اله محمدی مدیر آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش آموزش کشور گزیده آمار‌های آزمون سراسری ۹۸ را اعلام کرد. در این گزارش بر اساس درصد قبولی نسبت پذیرفته شدگان به ثبت نام کنندگان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ در رشته‌های پذیرش با آزمون، شهرستان محلات رتبه نخست استان مرکزی را کسب کرد.

وی در خصوص جزئیات این رتبه‌ها افزود: شهرستان محلات در گروه علوم ریاضی و علوم تجربی رتبه نخست و در گروه علوم انسانی رتبه سوم را پس از زرندیه و آشتیان کسب کرد.

محمدی خاطرنشان کرد دانش‌آموزان محلاتی در درصد قبولی نسبت پذیرفته شدگان به ثبت نام کنندگان در گروه هنر رتبه پنجم و در گروه زبان رتبه اول استان را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش در ادامه افزود استان یزد مانند سال‌های گذشته رتبه اول کشور را در در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ بر اساس درصد قبولی نسبت پذیرفته شدگان به ثبت نام کنندگان در گروه‌های مختلف را کسب کرد و استان مرکزی بالاتر از میانگین کشوری رتبه ۱۳ ام کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با تشکر از زحمات معاون آموزشی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان این معاونت ها، مدیران مدارس و دبیران و دانش‌آموزان تأکید کرد کنکور به عنوان یکی از خواسته‌های اولیا و دانش‌آموزان برای ما مهم است و آموزش و پرورش تاکنون برای ارتقای جایگاه دانش‌آموزان با برگزاری کارگاه‌های مشاوره کنکور و ... تلاش کرده است، ولی با توجه به وجود دانش‌آموزان با استعداد در شهرستان محلات، باید تلاش کنیم تا به رتبه‌های برتر کشوری دست یابیم.

ارسال نظرات