خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

بسیجیان آماده رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه‌ها

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیجیان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند و حتی در لایروبی رودخانه ها در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۹۲۲۰۹۱۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

بسیجیان آماده رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه‌هابه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی در بازدید میدانی از تعدادی از پل‌های سطح شهرستان از جمله جعفریه و فریازان و سد سرابی، اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده از سوی مدیریت بحران شهرستان با وجود بارش‌های به نسبت بالا، مشکل خاصی در سطح شهرستان نداشتیم.

وی بیان کرد: امروز سعی بر آن شد از چندین پل در مسیر رودخانه های تویسرکان بازدید کنیم تا در صورت مشاهده وضعیت نامناسب مراتب به فرماندار به عنوان رییس مدیریت بحران شهرستان برای تصمیم‌گیری‌های مقتضی اطلاع داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: بسیجیان از آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات احتمالی ناشی از سیلابی شدن رودخانه های شهرستان برخوردار هستند و در صورت نیاز به میدان می آیند و حتی در لایروبی رودخانه ها در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار