خبرهای داغ:
سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت یوم الله 9 دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۰۲۱۸۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت یوم الله 9 دی ماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) به مناسبت یوم الله 9 دی ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی حاصل عزم و ایمان و نیروی انقلابی مردم ایران است که با ندای ولایت فقیه بسیج شدند و طومار رژیم 25 ساله ستم شاهی  را در هم پیچیدند و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی  و حماسه‌های تاریخی  و ماندگار پس از آن همچون هشت سال دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، دست‌یابی به فن‌آوری نوین هسته‌ای و استقامت در برابر تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی را رقم زدند.

اینها تنها گوشه‌ای از برگ زرین افتخارات ملت عزیز ایران است که بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که  می‌فرمایند: قطار نظام اسلام هر کجا روحیه جهادی خود را حفظ کرد و در ریل انقلاب حرکت کرد پیش رفت و هر کجا از این شاخص غفلت داشت عقب ماند و ناکام شد در نتیجه اگر مردم ایران راه را عوض کنند و شیوه انقلابی‌گری را عوض کنند نه تنها ملت بلکه اسلام سیلی سختی خواهد خورد.

دشمنان قسم خورده این نظام با شناخت حقیقت چهل ساله انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای با هدف تغییر محتوا رفتار و افکار انقلابی مسئولان و مردم داشته‌اند لذا در شرایط کنونی انقلاب یعنی پس از گذشت 20 سال از فتنه 78 ، 10 سال از فتنه رنگین و ننگین 88 و چند صباحی از گرد و غبار فتنه 98 حضور پررنگ ملت قهرمان ایران را بیش از پیش احساس می‌شود.

سیل خروشان  ملت غیور  و شهید پرور ایران ایران اسلامی در تمامی میادین به ویژه در نهم دی ماه 88 ، منشا اقتدار دیگری شد تا با مردم ایران با هدف دفاع از حق انتخاب خود، حماسه‌ای دیگر را بنام نهم دی رقم بزند و حلاوت حماسه پرشور حضور در انتخابات را با نام دهه بصیرت به کام خود شیرین‌تر نماید.

ما مجاهدین سپاه انصار الحسین(ع) همدان معتقدیم حضور چشمه جوشان مردم و بسیجیان در سالروز یوم الله نهم دی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی زلزله ای چندین ریشتری را به جان منافقان، فتنه‌گران  و تطهیرکنندگان فتنه 88 خواهد افکند و سست و منزوی خواهد ساخت.

اینک اعلام می‌داریم که مردم این دیار لاله‌گون با تأسی به 8 هزار شهید و شهیده استان به ویژه قافله سالار شهیدان سردار شهید «حاج حسین همدانی»، همچون سالیان گذشته و پرشورتر از قبل به میدان خواهند آمد  و این بار انقلابی‌تر لبیک‌گوی مقتدای خویش خواهند بود.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات