خبرهای داغ:
استاندار همدان گفت: حضور مردم در اولین ساعات اخذ رای برگ زرینی برای استان همدان است و خوشبختانه شور و حال خوبی وجود دارد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۰۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

حضور مردم در اولین ساعات اخذ رای برگ زرینی برای استان همدان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی استاندار همدان به اتفاق همسرش، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، حسین افشاری فرماندار همدان و دیگر مدیران در آغازین لحظات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شعبه ۳۵ مخابرات همدان حضور یافتند و در کنار جمعی از مردم در انتخابات شرکت کردند.

استاندار همدان با بیان اینکه در یک هزار و ۲۷۸ شعبه رای گیری انجام می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها تمام عوامل برای برگزاری انتخابات باشکوه در آمادگی کامل هستند، افزود: حضور مردم در اولین ساعات اخذ رای برگ زرینی برای استان همدان است و خوشبختانه شور و حال خوبی وجود دارد و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی تاکید کرد: تمام شعب اخذ رای استان در ستاد انتخابات به صورت مانیتورنیگ رصد می‌شود و فرمانداران نیز در شهرستان‌ها از شعب بازدید خواهند کرد.

شاهرخی با بیان اینکه روند انتخابات عالی است، گفت: مردم از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر امروز می‌توانند به شعب مراجعه کنند اما درخواست ما این است که مردم استان در اولین ساعات، رأی خود را به صندوق اندازند و حضور در شعب را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات