خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت همدان گفت: دشمنان و فتنه‌گران اگر بخواهند دستی از پا خطا کنند مردم بصیر ما به پیروی از رهبر خویش به همراه سپاه و بسیج آن را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و به‌مراتب پاسخی سخت‌تر و دندان‌شکن‌تر از پیش به دشمن می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۰۱۸۸۲
|
۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

مردم بصیر ایران پاسخی سخت‌ و دندان‌شکن‌ به دشمن می‌دهندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان با بیان اینکه توصیه به تقوای الهی در هرزمانی لازم و واجب است، اظهار داشت: کلید گشایش هر مشکلی تقواست و باید بیش از آنکه به امورات دنیوی توجه کنیم به تقوا توجه کنیم چراکه اگر تقوا حاکم شود ثروت به عدالت تقسیم می‌شود. 

وی با انتقاد از نحوه توزیع یارانه معیشتی خانوار و طرح این سوال که آیا ایران ۶۰ میلیون نیازمند دارد؟ گفت: متأسفانه عده‌ای از مسئولان به دنبال اجرای عدالت نیستند و این بی‌عدالتی‌ها مردم را ناراحت می‌کند.

امام‌جمعه موقت همدان با بیان اینکه اگر کمبودها بر همه تقسیم شود مردم استقامت دارند و تا پایان جان از انقلاب و نظام حمایت می‌کنند، گفت: این امت ۴۰ سال در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقابل همه مستکبرین ایستاده است.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی افزود: دشمنان قصد داشتند در سایه اغتشاشات مملکت را به هم بریزند و اهداف خطرناکی را دنبال می‌کردند اما حرکت مردمی در ۹ دی بساط دشمنان و فتنه‌گران را برهم ریخت.

موسوی اصفهانی حماسه ۹ دی را ماندگار در تاریخ عنوان کرد و خواستار آگاهی بخشی به جوانان در این خصوص شد، گفت: امروز از آن ماجرا ۱۰ سال گذشته و به بهانه گران شدن بنزین افراد خارج نشین و منافقین دوباره وارد عمل شده‌اند و برخی افراد را فریب دادند اما با بصیرت مردم و اطاعت‌پذیری؛ افراد متدین صف خود از اغتشاشگران جدا کردند و نیروهای امنیتی و انتظامی این فتنه را در نطفه خفه کردند.

وی تصریح کرد: دشمنان و فتنه گران اگر بخواهند دستی از پا خطا کنند مردم بصیر ما به پیروی از رهبر خویش به همراه سپاه و بسیج آن را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت و به‌مراتب پاسخی سخت‌تر و دندان‌شکن‌تر از پیش به دشمن می‌دهند.

امام‌جمعه موقت همدان با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: کاندیداها اگر فردی مسئولیت‌پذیرتر و اصلح‌تر و واجد شرایط تر از خود می‌دانند کنار بکشند و او را حمایت کنند.

وی با بیان اینکه بعید بدانید افرادی که هزینه‌های اضافی می‌کنند و دیدارهای فراوان دارند به دنبال خدمت به مردم باشند، گفت: بگذارید مجلسی دلسوز نظام و همراه با ولایت انتخاب شود.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه اگر کسی مصالح یک امت را نتواند تشخیص دهد نمی‌تواند به درد مردم بخورد، گفت: عملکرد افرادی که در مجلس بوده‌اند را بخواهید و بگویید چه‌کاری کرده‌اید و از آنها با آمار مقایسه‌ای در خصوص بیکاری، گرانی، تورم و غیره بپرسید چه اقدامی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: مسئولین کشور برای حل مشکلات چشم امید به خارج از کشور ندوزند چراکه می‌توانیم تحریم‌های اقتصادی را با بهره‌گیری از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توجه به توان داخلی و بهره‌گیری از توان جوانان کنار بزنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات