خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد

حضور حداکثری مردم یکی از مسائل مهم برای ادامه راه انقلاب

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از مسائل مهم برای ادامه راه انقلاب، علاوه بر توکل و پیروی از رهبری، حضور حداکثری مردم در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۱۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

حضور حداکثری مردم یکی از مسائل مهم برای ادامه راه انقلاببه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم برای ادامه راه انقلاب، علاوه بر توکل و پیروی از رهبری، حضور حداکثری مردم در تمام مسائل سیاسی و اجتماعی است.

وی افزود: اگر امروز در برابر آمریکا توانستیم با زدن موشک به پایگاه عین الاسد انتقام خون سردار شهید سلیمانی را بگیریم، به دلیل حضور چشمگیر مردم در تشییع جنازه این فرمانده بزرگ اسلام بود.

موسوی اصفهانی با تاکید بر اینکه روز جمعه باید به ندای رهبری لبیک بگوییم، عنوان کرد: دوم اسفند، سومین امتحان ملت ایران است بنابراین مردم عزیز ایران در این روز با حضور حداکثری و البته با دقت در انتخاب فرد اصلح، برگ زرین دیگری را در اوراق تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

وی با اشاره به رد صلاحیت شدن 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس، ابراز کرد: این اتفاق سبب ناراحتی مردم شد، اما باید به یاد داشته باشیم که انتخاب اصلح و با دقت مردم، می‌تواند از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به تشریح شاخصه‌های نماینده در تراز انقلاب پرداخت و گفت: شرط اول برای حضور در مجلس داشتن تعهد است تا وقتی وارد مجلس شد تغییر رویه نداده و خلاف مصالح مردم و فرامین رهبری رای ندهد.

وی تصریح کرد: تخصص و شجاعت از دیگر ویژگی‌هایی است که باید به آن توجه کرد، تا در مسائل سیاسی بتوانند، مصلحت مردم را تشخیص دهند و با شجاعت در بیان حق، از حقوق مردم دفاع کنند.

مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روز اول بر پایه استکبارستیزی بنا شده است، تاکید کرد: ولایتمداری و اطاعت از رهبری موضوعی است که باید به صورت ویژه به آن پرداخت و بدانیم که ما به مجلسی نیاز داریم که ولایتمداری آن عملی باشد، نه در حد حرف.

انتهای پیام/

ارسال نظرات