خبرهای داغ:
رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: تاکنون ۳۷هزار نفر در استان همدان رأی خود را به صندوق انداختند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

۳۷ هزار نفر تاکنون در استان همدان رأی دادندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در نشست خبری  یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان، اظهار داشت: بر اساس مقدمات صورت گرفته، رأس ساعت هشت تمام شعب کار خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در ۲۶ حوزه انتخابیه در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: تاکنون ۳۷هزار نفر در استان همدان رأی خود را به صندوق انداختند.

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه جمعیت حاضر در شعب بیش از تصور ما بود، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز است و برای حل مشکلات کشور بسیار اثرگذار خواهد بود چراکه دشمن با ایجاد مشکلات اقتصادی به دنبال خسته کردن مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که مردم با وجود مشکلات صحنه را ترک نمی‌کنند و پای کشور خود ایستاده‌اند، گفت: در حال حاضر ۱۴۰ نفر در استان همدان برای راهیابی به مجلس به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی با تأکید بر اینکه بستر انتخابات سالم و محکم و مطمئن است، ابراز داشت: انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود و با تمهیدات صورت گرفته  خرید و فروش رأی به صفر رسیده و با برخی موارد نیز برخورد شده است.

آزادبخت گفت: در هر شعبه سه یا چهار نفر وظیفه محافظت از صندوق ها را بر عهده دارند و در خصوص مسائل امنیتی، هیچ مشکلی در شعب استان گزارش نشده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه با توجه به تعداد بالای داوطلبان احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم وجود دارد، خاطرنشان کرد: یکی از شهرستان هایی که احتمال برگزاری انتخابات در دور دوم وجود دارد، نهاوند است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: هیچ گزارش تخلفی از سوی داوطلبان در استان در حین انتخابات اعلام نشده است.

وی در پایان با بیان اینکه میانگین حضور واجدین شرایط استان همدان در انتخابات، ۶۰ درصد پیش بینی می‌شود،خاطرنشان کرد: تعرفه ها به تعداد واجدین شرایط در اختیار شعب سراسر استان قرار گرفته و به میزان 15 درصد نیز تعرفه اضافی پیش بینی شده است.

ارسال نظرات