خبرهای داغ:
امام‌جمعه نهاوند گفت: مهم‌ترین آموزه حضرت زهرا (س) برای ما عمل به وظایف در هر شرایطی است.
کد خبر: ۹۲۱۷۹۹۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰

عمل به وظایف در هر شرایطی مهم‌ترین آموزه حضرت زهرا(س) برای مابه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع نمازگزاران نهاوند با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) در سخت‌ترین شرایط از ولایت حمایت کرد و در این راه هرچه داشت داد تا به وظیفه خود عمل کند.

امام‌جمعه نهاوند تصریح کرد: مهم‌ترین آموزه حضرت زهرا (س) برای ما عمل به وظایف در هر شرایطی است.    

وی در ادامه با اشاره به رهنمودهای امام راحل، گفت: امام گران‌قدر در بیانی فرمودند بانوان دوشادوش مردان در انقلاب آمدند و همچنان که در اوایل انقلاب نیز شاهد بودیم زنان مؤمن و متعهد ما در تمام زمینه‌های سیاسی و اجتماعی ورود کردند لذا این مهم نشان می‌دهد زنان در جامعه اسلامی همچون مردان وظیفه دارند.

امام‌جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند یکی از مؤلفه‌های قوی شدن کشور در برابر مشکلات و کمبودها داشتن مجلسی قوی است.

وی ادامه داد: هفته آینده مردم تصمیم می‌گیرند چه افرادی را به مجلس بفرستند که در تراز انقلاب و مورد تأیید باشد.

مغیثی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: علی‌رغم سرما و بارش برف مردم حضور گسترده داشتند که این مهم برای من تعجب‌برانگیز بود چراکه افراد ناتوان و مسن در شرایط بارش برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن نهاوند و سراسر کشور حضور داشتند و شکرانه این مهم خدمتگزاری مسئولین کشور به مردم قدرشناس است و امیدواریم همین عمل به وظیفه را در دوم اسفند نیز شاهد باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات دوم اسفند اولویت زنان و مردان مسلمان است و هر کس را اصلح و خادم می‌دانید انتخاب کنید.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مسئولان باید نوکری و خدمت به مردم را عبادت بدانند، گفت: خدمت به مردم ایران اسلامی عبادت است و مسئولین باید به رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم بپردازند.

وی بابیان اینکه اهانت به کاندیدا خلاف شرع و گناه است، گفت: از کاندیداها و طرفداران آنها تقاضا می‌شود در سایه وحدت و همدلی به انتخاب اصلح برای پیشبرد اهداف عالی نظام و خدمت به مردم نهاوند کمک کنند.

وی تاکید کرد: مردم در انتخابات اسفندماه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات