خبرهای داغ:
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی از شنبه 10 اسفند می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۲۳
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

ثبت اعتراض متقاضیان طرح اقدام ملی از شنبه 10 اسفند در همدانداریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه پالایش ثبت‌نامی‌های مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن با بررسی همه جوانب انجام شده است، اظهار داشت: با این همه برخی از متقاضیانی که به روند پالایش واجدین شرایط اعتراض دارند که می‌توانند اعتراض خود را از روز شنبه با مراجعه به سایت tem.mrud.ir ثبت کنند.

وی ادامه داد: همچنین متقاضیانی که تمایل به انصراف از طرح را دارند از تاریخ 12 اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی نسبت به ثبت درخواست انصراف خود اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان یادآورشد: چنانچه متقاضیان نسبت به ثبت اسناد اعتراضی دارند باید از طریق اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل ثبت اسناد معرفی شوند و با مراجعه به اداره ذکر شده، استعلامات لازم را دریافت کنند و در مورد بانک نیز اگر متقاضیان ادعا دارند تسهیلاتی دریافت نکرده‌اند با اخذ نامه از این اداره به بانک مراجعه کرده و سپس نتیجه فاقد تسهیلات بودن خود را به این اداره کل اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی فرم «ج» به اداره کل راه و شهرسازی تفویض شده است، گفت: اداره کل با ثبت اعتراضات و مراجعه این دسته از متقاضیان، موارد را مجددا بررسی کرده و به ستاد برای ویرایش اعلام می‌کنند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که دراین طرح مورد پذیرش قرار بگیرند با تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پالایش مرحله دوم در صورت پذیرش نهایی مشابه سایر پذیرفته‌شدگان در اولویت تخصیص واحد مسکونی در این طرح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات