خبرهای داغ:
رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود برای سپاسگزاری وقدرشناسی از اعضای شورای تأمین وهمکاران تلاشگر آنهادر برقراری امنیت وکمک به قانونمداری و سلامت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان، به دیدار آنان رفت.
کد خبر: ۹۲۲۱۳۷۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری و هیئت همراه با حضور در گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود و دادسرای نظامی این شهرستان به ترتیب با سردار عبدالرحیم ابراهیمیان، سرهنگ علی کریمی و احسان حیدری رئیس دادسرای نظامی شاهرود و همکارانشان دیدار کردند.
وی در این دیدار‌ها ضمن تشکر از حضور پرشور مردم متدین و انقلابی شهرستان شاهرود و خلق حماسه‌ای بزرگ در این انتخابات، از همکاری صمیمانه و صادقانه اعضای شورای تأمین در برقراری امنیت و سلامت انتخابات و فراهم کردن بستر مناسب این حضور قدردانی کرد.
رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود با اشاره به مشارکت ۵۱ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از مردم منطقه‌ای عالم خیز که همواره مهد پرورش بزرگان و مفاخر ارجمندی بوده است، جز این نیز انتظار نمی‌رفت که بار دیگر با بصیرت و هوشمندانه با وجود شایعاتی در زمینه انتشار گسترده ویروس کرونا پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
فخری ادامه داد: در زمانی که دشمن همه توان خود را در جنگ رسانه‌ای برای ایجاد هراس و ناامیدی در دل ملت ایران به کار گرفت، مردم با حضور به موقع خود نشان دادند همچون گذشته به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند بوده و از این نظام مقدس پشتیبانی می‌کنند.
گفتنی است در این دیدار‌ها لوح سپاسی به منظور قدردانی از زحمات این افراد وهمکارانشان از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود به آنان تقدیم کرد.
در این دیدارها فرمانده سپاه ناحیه شاهرود فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان را همراهی می کرد.
تقدیر رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود از اعضای شورای تأمین این شهرستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها